کد خبر: ۳۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
امروز شاخص کل بورس با ۱۴ هزار و ۱۳۹ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۱۷۴ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۴ هزار و ۱۳۵ واحد ریزش به عدد ۴۰۶ هزار و ۵۷۴ واحد رسید. نماد‌های فملی، فولاد، وامید، شستا، شپنا و شتران بیشترین تاثیر منفی و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند.
قلم‌نیوز:امروز شاخص کل بورس با ۱۴ هزار و ۱۳۹ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۱۷۴ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۴ هزار و ۱۳۵ واحد ریزش به عدد ۴۰۶ هزار و ۵۷۴ واحد رسید. نماد‌های فملی، فولاد، وامید، شستا، شپنا و شتران بیشترین تاثیر منفی و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند.

نماد‌های خساپا، خودرو، فملی، اپال، شستا، بوعلی و شپنا از پر تراکنش‌ترین نماد‌های امروز بودند.

امروز برترین گروه‌های صنعت در بورس به ترتیب عبارت بودند از: خودرو، بانک‌ها، فلزات اساسی، فرآورده‌های نفتی، شیمیایی، چند رشته‌ای و کانه فلزی. بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های فنورد، ونیکی، سشمال، بوعلی، وپست، سخوز و ساراب مربوط بود. سدور، وسهرمز، وصنا، آپ، وسلرستا، ولپارس و پتایر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

امروز در بازار فرابورس نیز شاخص کل با ۸۹ واحد رشد به عدد ۱۷ هزار و ۷۵۷ واحد افزایش پیدا کرد. نماد‌های میدکو، بپاس، زاگرس، کزغال و ارفع بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند و شگویا و ذوب نیز بیشترین اثر منفی را داشتند.


کزغال، فگستر، کرمان، وسپهر، ذوب، بپیوند و فروی از پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: