کد خبر: ۳۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
نظریه عجیب مدیرعامل آوانتی درباره علت ریزش بازار
در شرایطی که عده بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه ارز‌های دیجیتال ریزش بازار را به توییت‌های ایلان ماسک مرتبط می‌دانند، کاتلین لانگ، مدیرعامل گروه مالی آوانتی، مدعی شد این روند نزولی احتمالاً به گزارش مربوط به ذخایر تتر ربط داشته باشد.
قلم‌نیوز:در شرایطی که عده بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه ارز‌های دیجیتال ریزش بازار را به توییت‌های ایلان ماسک مرتبط می‌دانند، کاتلین لانگ، مدیرعامل گروه مالی آوانتی، مدعی شد این روند نزولی احتمالاً به گزارش مربوط به ذخایر تتر ربط داشته باشد.

لانگ افزود کیفیت بخش عمده دارایی‌هایی که تتر در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده، نامشخص است. او همچنین افزود تتر در اوراق بهادار نقد شونده، کوتاه‌مدت و کم ریسک سرمایه‌گذاری نکرده است. به باور لانگ، معامله‌گران بعد از آگاهی از این مسئله برای پایین آوردن مقدار ریسک خود به فروش دارایی‌های دیجیتال‌شان روی آورده‌اند و مسبب افت قیمت‌ها شده‌اند.

علاوه بر آن، یک اکانت مرموز توییتری هشدار داد که به دلیل تنفر شدیدی که جامعه کریپتو به ایلان دارد، شرکت خودروسازی تسلا احتمالا دارایی‌های بیت کوین خود را بفروشد. ایلان ماسک هم در جواب این توییت نوشت «درست است». رئیس تسلا همچنین در یک توییت جداگانه ادعا کرد که بیت کوین بسیار متمرکز است، چون توسط تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌های ماینینگ کنترل می‌شود. پس از این اظهارات ایلان ماسک، بیت کوین به ۴۵،۱۲۷ دلار رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: