کد خبر: ۳۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
چینی‌ها بسیار تمایل دارند در همه زمینه‌ها پیشرو باشند؛ حتی انتشار اطلاعات و عکس‌های یک خودرو پیش از معرفی رسمی آن توسط سازنده!

در این خصوص باید بگوییم که هیچ چیز از کسی پوشیده نمی‌ماند، به‌خصوص وقتی سرمنشا اطلاعات از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین باشد؛ وب‌سایتی که برای عموم قابل دسترس است. این پایگاه اطلاع‌رسانی اخیرا جدیدترین خودرویی که دولت چین برای ورودش مجوز داده را معرفی کرده است.

تصاویر لو رفته از ب‌ام‌و X۳ مدل ۲۰۲۲

ب‌ام‌و X۳ فیس‌لیفت شده و هم‌نژاد برقی‌اش یعنی iX۳. این دو مدل هنوز در سطح جهانی معرفی نشده‌اند، اما چینی‌ها برای نخستین بار مشخصاتی از آن را منتشر کرده‌اند. به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، ب‌ام‌و X۳ در رندرهای جدید دارای بسته M Sport است که با یک ظاهر تهاجمی و تریم‌های سیاه شده، قابل مشاهده است. جلو پنجره مشبک X۳ هنوز سر جایش است.

تصاویر لو رفته از ب‌ام‌و X۳ مدل ۲۰۲۲

تغییرات داخلی نیز منظم است، اما متأسفانه این موارد در گزارش منتشر شده وجود ندارد. می‌توان انتظار به روزرسانی در سیستم سرگرمی BMW iDrive را نیز داشته باشیم؛ هرچند در این خصوص نیست اطلاعات چندانی منتشر نشده است.

قرار است شرکت ب‌ام‌و در ماه ژوئن فیس‌لیفت X۳ و iX۳ را در سطح جهانی معرفی کند؛ اگرچه هنوز تاریخ دقیقی در این خصوص اعلام نشده است. انتظار می‌رود که به روزرسانی مدل کامل X۳ M تا پایان سال یا اوایل سال ۲۰۲۲ انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: