کد خبر: ۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
Galaxy Tab 4 Advanced را می‌توان یک تبلت 10.1 اینچی با رزولوشن فول اچ دی دانست که در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای از سری اگزینوس در کنار 2 گیگابایت حافظه رم است.

اگر به خاطر داشته باشید اواخر هفته گذشته بود که منابع وابسته به سامسونگ اطلاعاتی در رابطه با تبلت جدید این شرکت با نام Galaxy Tab 4 Advanced منتشر کردند. در همین رابطه یک خرده فروشی چینی، محصول مورد نظر را برای پیش‌فروش بر روی وب‌سایت خود قرار داده که مشخصات سخت‌افزاری از پیش درز کرده آن را تائید می‌کند.

درز مشخصات Galaxy Tab 4 Advanced سامسونگ

بر این اساس Galaxy Tab 4 Advanced را می‌توان یک تبلت 10.1 اینچی با رزولوشن فول اچ دی دانست که در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای از سری اگزینوس در کنار 2 گیگابایت حافظه رم است.

علاوه بر این اطلاعات جدید تائید می‌کنند که این محصول از 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره برده، این در حالی است که امکان دسترسی به فضای بیشتر با به کار گیری کارت حافظه جانبی تعبیه شده است.

درز مشخصات Galaxy Tab 4 Advanced سامسونگ

از دیگر مشخصات تبلت Galaxy Tab 4 Advanced سامسونگ می‌توان به دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 5 و 1.3 مگا پیکسلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از و بهره‌مندی پیش‌فرض از پلتفرم اندروید 6 مارشملو که قابلیت‌هایی از قبیل حالت ذخیره‌سازی انرژی Doze را به ارمغان می‌آورد اشاره کرد.

منبع: فارنت


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: