کد خبر: ۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
کمپانی سامسونگ به منظور ارایه مدلی ارزان قیمت تر برای پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی نوت 6، قصد دارد تا نسخه لایت این گوشی را در آینده ای نزدیک تولید کند.

چند سال پیش کمپانی های تولیدکننده گوشی های هوشمند، در کنار رونمایی از آخرین پرچمداران خود، نسخه ‘مینی’ آن را نیز معرفی و روانه بازار می کردند. مدلی که از مشخصاتی نسبتاً ضعیف تر و البته قیمتی ارزان تر برخوردار بود.

گلکسی نوت 6 لایت در راه است

اما رفته رفته این رویه تغییر کرد و نام این مدل، از مینی به ‘لایت’ تغییر کرد و این روزها شاهد عرضه محصولاتی با این نام از سوی کمپانی ها هستیم که از میان آن ها می توان به ال‌جی جی 5 لایت که به زودی معرفی خواهد شد و همچنین اکسپریا اکس پرفورمنس لایت اشاره کرد.

کمپانی سامسونگ نیز برای همگام شدن با این جریان و به منظور ارایه مدلی ارزان قیمت تر برای پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی نوت 6، قصد دارد تا نسخه لایت این گوشی را در آینده ای نزدیک تولید کند.

البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ چند مدل از گوشی گلکسی نوت 6 را عرضه و از کدام یک از نمایشگرهای صاف و یا منحنی در این گوشی استفاده خواهد کرد، اما امروز خبرهای جدیدی به دست آمده که نشان می دهد، مدلی کوچک تر از این فبلت با پسوند لایت عرضه خواهد شد.

گفته می شود که این فبلت از پردازنده اسنپدراگون 820 و فضای رم 4 گیگابایتی بهره خواهد برد و این در حالیست که در گوشی گلکسی نوت 6 اصلی از پردازنده اسنپدراگون 823 و فضای رم 6 گیگابایتی استفاده خواهد شد.

در خصوص نمایشگر این گوشی نیز شنیده ها حاکی از این است که همانند نوت 6 به یک نمایشگر 5.8 اینچی مجهز خواهد شد که تنها تفاوت آن در رزولوشن صفحه نمایش خواهد بود به طوری که مدل نوت 6 لایت، از رزولوشن 1080p برخوردار خواهد بود.

ناگفته نماند که هنوز این خبر، واکنشی را از سوی مسئولین کمپانی سامسونگ به همراه نداشته و باید منتظر ماند و خبرهای آتی در روزها و هفته های بعد را دنبال کرد.

منبع: تک شات


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: