کد خبر: ۳۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
طی مراسمی که روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه 1400 در محل کارخانه لوازم خانگی پارس برگزار شد، از کارگران نمونه این کارخانه تجلیل شد.
قلم‌نیوز:دکترمحمدزاده مدیرعامل لوازم خانگی پارس در این مراسم گفت: «باتوجه به شرایط ویژه کرونایی حاکم بر کشور ناچار شدیم تا مراسم روز کارگر را به صورت محدود برگزار کنیم. ان شاءالله در سال آینده مراسمی در شأن نام و جایگاه پارس برگزار خواهد شد.»
تجلیل از کارگران نمونه در شرکت لوازم خانگی پارسمدیرعامل پارس با اشاره به نامگذاری سال 1400 به عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» گفت: «شرکت پارس در سال گذشته توانست رکورد چهارساله قبل خود با تولید بیش از 140 هزار دستگاه بشکند و به شعار جهش تولید در سال گذشته تحقق ببخشد.» او همچنین افزود: «در جلسه ای که با استاندار محترم قزوین داشتیم هم بر این مساله تاکید شد که می باید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه داشت. انتظار ما نیز از مسئولان این است که همانطور که در گذشته پارس را حمایت کردند، امسال با همتی مضاعف در جهت رفع موانع تولید و پشتیبانی از واحدهایی که با سختی در حال تولید هستند اقدام کنند.»
مدیرعامل پارس گفت: «به اعتقاد بنده همه کارگران کارخانه پارس جزو کارگران نمونه به حساب می آیند. با این حال براساس برخی شاخص های تعیین شده، از جمله: نوآوری، خلاقیت، انضباط و مسئولیت پذیری برخی از کارگران توانستند در ارزیابی ها مقام بالاتری را کسب کنند که به عنوان کارگران نمونه پارس در سال 1400 معرفی شدند»
دکترمحمدزاده همچنین با اشاره به شرایط سخت تهیه مواد اولیه در شرایط تحریم گفت: «تجلیل از شما کارگران نمونه، در واقع تجلیل از همه کارگران و خانواده پارس است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: