کد خبر: ۳۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
مدیران ارشد سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین با حضور در کارخانجات لوازم خانگی پارس از این مجموعه بازدید و برای ارتقای سطح آموزشی این مجموعه اقدام کردند.
قلم‌نیوز:به گزارش روابط عمومی پارس روز سه شنبه 28 بهمن 99 آقای محسن مددی، مدیر کل سازمان آموزش فنی وحرفه ای استان قزوین، آقای عبدالله اسدی رئیس اداره موسسات کارآموزی و آقای نعمتی کارشناس مسئول آموزش با حضور در کارخانه لوازم خانگی پارس جلسه ای را به منظور همکاری بیشتر میان کارخانه پارس و سازمان فنی حرفه ای برگزار کردند.

در این جلسه آقای مهندس مددی با اشاره به اینکه «منابع انسانی نباید به عنوان یک ابزار کار دیده شود» تاکید کرد: نگرش و رویکردها باید به منابع انسانی تغییر کند. با تغییر در این نگرش ها امکان ارتقاء سطح کارگران و کارکنان مجموعه های تولیدی بیشتر فراهم خواهد شد.»

مهندس نصیری مدیرکارخانه لوازم خانگی پارس نیز ضمن خیرمقدم به مدیران سازمان فنی و حرفه ای با تشریح سطح توانمندی کارکنان پارس گفت: در این شرکت به واسطه سابقه طولانی تولید کارگران ماهری وجود دارد که بخش مهمی از آموزش پرسنل جدید برعهده آنهاست. علاوه بر این شرکت همواره از ظرفیت آموزشی مراکز معتبر استفاده می کند.»

آقای مددی نیز در این بازدید ضمن تشریح امکانات سازمان فنی و حرفه ای گفت: باتوجه به توانمندی کارگران این کارخانه سازمان فنی و حرفه ای این امکان را دارد که با برگزاری دوره هایی کارگران ماهر را به سطح «مربی گری» ارتقا دهد.

او همچنین آمادگی فنی حرفه ای را برای امضای تفاهم نامه جهت گسترش آموزش های مهارتی و احداث مرکز جوارکارگاهی اعلام کرد.

در پایان این دیدار مدیران سازمان فنی حرفه ای قزوین ضمن بازدید از کارخانه پارس از امکانات آموزشی این کارخانه نیز بازدید به عمل آوردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: