کد خبر: ۳۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دکتر ایرج محمدزاده گفت: پارس برای اهداف بلند پیش روی خود به توان کارگران خود تکیه دارد
قلم‌نیوز:امسال نیز به مانند سه سال گذشته مهمترین اولویت و مرکز توجه مقام معظم رهبری، تولید و اشتغال هست که نشاندهنده اهمیت این مساله از سوی ایشان و لزوم توجه همه آحاد جامعه به مساله تولید می باشد.

ما به توسعه اقتصادی نخواهیم رسید اگر با یک برنامه جامع ، هدفمند و کلان نگر وارد عرصه تولید نشده و برای تحقق اهداف سازمان خود بیشترین تلاش و کوشش را مبذول نکنیم. از همین رو نگاهی جامع به مجریان و کارگزاران و کارگرانی که بار تکلیف و مسوولیت اجرای این برنامه‌ها را بر دوش می‌کشند از ضروریات بی‌بدیل است. همان‌ها که در متن اجرای برنامه‌ها حضور دارند و مجریان فعال در توسعه اقتصادی و صنعتی کشورند و در سایه همت‌شان، نتایج بدیعی رقم می‌خورد. کار، یکی از مقدس‌ترین واژه‌هایی است که در متون اسلامی مورد استفاده قرار گرفته و خداوند مردم را به آن دعوت کرده است.
«کارگر»، واژه مقدس و ارزشمند قاموس بشری به ویژه فرهنگ دینی و ملی ماست که مصادیق آن سرمایه‌های گران قدری هستند که به وجودشان در عرصه تولید و صنعت کشور می‌بالیم و روز آنان را که از پیشتازان توسعه و پیشرفت به شمار می‌روند به همگان، به ویژه پویندگان و تلاشگران خانواده بزرگ لوازم خانگی پارس صمیمانه تبریک می‌گوییم.
سالی که گذشت برای پارس سال پرفراز و نشیبی بود که با وجود مشکلات پدید آمده توانستیم تولید 140 هزار دستگاه را فراتر از بودجه تولیدی در نظر گرفته شده برای سال جهش تولید محقق کنیم. و این مهم بدون تلاش تک تک شما کارگران و کارمندان عزیز پارس قابل دست یابی نبود.
امسال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» مزین شده، نیازمند این هستیم تا با رویکرد جهادی، فرصت ساز، مولد و درون‌زا مسیر تعالی و پیشرفت را بپیماییم. شرکت لوازم خانگی پارس اهداف بلندی را برای سال جدید در پیش رو دارد که برای اجرایی کردن آنها به توان و قدرت کارگران خود تکیه کرده و به آن افتخار می کند.
۱۱ اردیبهشت ماه، فرصت مغتنمی است تا با تاسی بر چنین بینش قوی و رفتار بزرگان دینمان و یادآوری ضرورت توجه به نقش و جایگاه کارگران در توسعه اقتصادی کشور، خالصانه‌ترین تبریکات و قدردانی‌ها را نثار عزیزانی بداریم که «کار» یعنی زیربنایی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند.
ارج‌نهادن به مقام گران سنگ کارگران به عنوان سرمایه‌های فکری و خلاق و بازوان سترگ حرکت چرخه تولید در کشور، وظیفه همه ما در تمامی زمان‌هاست و بر این اساس به پاس خدمات صادقانه و زحمات بی‌دریغ و مومنانه این عزیزان، تلاش شان را تقدیس کرده و مقام شان را گرامی‌ می‌داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: