کد خبر: ۳۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
به مناسبت روز کارگر دکتر ایرج محمدزاده مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس با دکتر هدایت‌ الله جمالی پور استاندار محترم استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.
قلم‌نیوز:در این دیدار مدیرعامل لوازم خانگی پارس با ارائه گزارشی به عملکرد مثبت مدیریت و کارکنان پارس در سال جهش تولید اشاره کرد و گفت: در سال گذشته توانستیم با تولید ۱۴۰ هزار دستگاه رکورد چهار سال قبل کارخانه را در تولید بشکنیم.

دکتر محمدزاده افزود: تولیدات این شرکت با وجود تحریمهای سنگین نسبت به سال قبل از آن ۲۵ درصد افزایش یافت تا به منویات مقام معظم رهبری در "جهش تولید” جامعه عمل پوشانده شود.

دکتر جمالی‌پور استاندار قزوین نیز در این دیدار با اشاره به فرمایشات رهبری در ابتدای سال گفت:مدیران و کارگران کارخانجات تولیدی در خط مقدم مبارزه با تحریم های اقتصادی قرار دارند. ما و همه مسئولان وظیفه داریم به آنها در جهت رفع موانع تولید که مد نظر مقام معظم رهبری است، تمام تلاش و همت خود را به کار گیریم.

استاندار قزوین با ابراز خشنودی از جهش تولید و تحقق شعار سال در کارخانه لوازم خانگی پارس گفت: استانداری آمادگی دارد تا در جهت مرتفع کردن موانع تولید و رونق بخشیدن به امور تولیدی کارگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: