کد خبر: ۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
انتشار فیلمی از نحوه‌ی برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه «اکسیر»، سیل انتقادهای مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.
فرزاد حسنی که پس از مدتی دوری از تلویزیون، این روزها برنامه «اکسیر» را در شبکه سه اجرا می‌کند، در بخشی از این برنامه از یکی از مهمانان می‌خواهد تا به روی صحنه بیاید و به یک پرسش پاسخ دهد؛ این مهمان که مردی میانسال است، در پاسخ دادن کمی تأمل می‌کند که در این فاصله مرتباً از سوی مجری برنامه با لحن نامناسب خطاب قرار می‌گیرد و در پایان هم به عنوان هدیه به او «زرشک» هدیه داده می‌شود!

بیننده تلویزیون در حالی شاهد پخش صحنه‌ای اینچنین در قالب برنامه‌ای ضبطی بوده است که به نظر می‌رسد با کمی دقت و حساسیت بیشتر از سوی ناظران پخش، امکان حذف چنین صحنه‌هایی وجود دارد؛ ضمن اینکه اگر چنین آیتم‌هایی با هدف خنداندن مخاطب و صرفا نمایشی هم تهیه شده باشند، لازم است در ابتدای برنامه در این خصوص به مخاطب توضیح داده شود.

اما به تازگی بابت برخورد نامناسب یکی دیگر از برنامه‌های تلویزیونی با مهمانانش، از سوی قائم مقام معاون سیما هشدار داده شده بود.

دکتر پورحسین با تاکید بر لزوم رعایت شأن مهمانان برنامه، متذکر شده بود، «با رفتار تنبیه‌آمیز مجری برنامه «دورهمی»، شأن مهمانان برنامه نادیده گرفته شده است که این موضوع را بررسی کردیم و بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شد.»؛ تذکری که به نظر می‌رسد پس از انتشار این ویدئو از برنامه اکسیر، شامل حال عوامل این برنامه هم بشود.

از شامگاه گذشته و پس از انتشار این فیلم، سیل انتقادها در شبکه‌های اجتماعی نسبت به رفتار مجری برنامه اکسیر آغاز و به صفحه شخصی او هم کشیده شده است. این انتقادها از سوی فرزاد حسنی با جمله‌ای تند خطاب به معترضان همراه بوده و صفحه خود را بسته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: