کد خبر: ۳۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یک عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: اینکه سایر گروه‌های اصولگرا، گزینه اصلی شورای وحدت را علی لاریجانی می‌دانند، گمانه‌زنی است. طبیعتاً هر کسی که قرار باشد در شورای وحدت مورد حمایت قرار گیرد و درباره او تصمیم‌گیری شود، این تصمیم‌گیری با حضور همه اعضا انجام می‌شود.
قلم‌نیوز:حسین کنعانی‌مقدم، عضو شورای وحدت اصولگرایان درخصوص آخرین خبر یا شنیده پیرامون کاندیداتوری سید ابراهیم رئیسی، با توجه به ابراز تمایل این شورا برای حمایت از وی، گفت: چیزی که ما اکنون رصد می‌کنیم، این است که ایشان تمایل به کاندیداتوری ندارند.

وی در پاسخ به سوالی درباره روند دعوت از کاندیداها و ارائه برنامه‌ آن‌ها به شورای وحدت، اظهار داشت: این فرآیند اکنون درحال انجام است و کاندیداها به شورای وحدت می‌آیند و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند. لیست دقیق افرادی که تاکنون آمده‌اند را سخنگوی شورای وحدت اعلام خواهد کرد اما تا جایی که درخاطرم هست آقایان محسن رضایی، سعید جلیلی، عزت‌الله ضرغامی و حسین دهقان از جمله کسانی بودند که برای ارائه برنامه به شورای وحدت آمدند؛ از حضور آقای لاریجانی در شورا اطلاع دقیقی ندارم.

دبیرکل حزب سبز در واکنش به اینکه سایر گروه‌های اصولگرا، گزینه اصلی شورای وحدت را علی لاریجانی می‌دانند، تصریح کرد: این حرف‌ها گمانه‌زنی است، طبیعتاً هر کسی که قرار باشد در شورای وحدت مورد حمایت قرار گیرد و درباره او تصمیم‌گیری شود، این تصمیم‌گیری با حضور همه اعضا و اجماع روی آن فرد انجام می‌شود؛ اینکه گزینه‌ای از قبل مشخص باشد یا تصمیم‌گیری خاصی انجام شده باشد، واقعیت ندارد.

وی همچنین در خصوص فرآیند انتخاب و انتشار فهرست انتخاباتی شوراها، بیان داشت: درخصوص انتخابات شورای شهر منتظر آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی هستیم، چون همه ثبت‌نام‌ها انجام و هم در تهران، هم در شهرستان‌ها بخش قابل توجهی اکنون تعیین شده و بخشی هم در وضعیت رزرو هستند، لذا لیست هنوز کامل نشده و قابل اعلام نیست اما بخش قابل توجهی از فرآیند کار انجام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: