کد خبر: ۳۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
با توجه به نزدیک شدن روز جهانی کارگر که امسال مصادف با یازدهم اردیبهشت ماه در کشوراست ،دکتر علی قبادی مدیر عامل شرکت فولاد لجستیک در نشستی صمیمانه با گروهی از کارگران و پرسنل شرکت از زحمات آنان تشکر و قدردانی کرد.
قلم‌نیوز:به گزارش روابط عمومی شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، با توجه به نزدیک شدن روز جهانی کارگر که امسال مصادف با یازدهم اردیبهشت ماه در کشور عزیزمان ایران میباشد،دکتر علی قبادی مدیر عامل شرکت فولاد لجستیک در نشستی صمیمانه با گروهی از کارگران و پرسنل شرکت از زحمات آنان تشکر و قدردانی نمودند.
 وی با بیان این مطلب که کارگران بازوان توانمند و موتورهای اصلی رشد و پیشرفت هر جامعه میباشند و با توجه به شرایط حساس کشور و وجود تحریم های ظالمانه، این هدف جز با مجاهدت کارگران عرصه تولید میسر نمیشود .
   در ادامه علی قبادی ضمن ارائه آمار رشد چشمگیر و پایدار درآمد شرکت در فروردین ماه سال جاری نسبت به میانگین سنوات گذشته اعلام داشتند که این رشد درآمدی قابل توجه در بخش های ریلی و جاده ای نشانگر همین تلاش بی وقفه پرسنل و همکاران شرکت فولاد لجستیک میباشد. 
علی قبادی از اجرایی شدن ۲ پروژه بزرگ در زمینه حمل جاده ای و ریلی در استان خوزستان در ماههای آتی خبر داد و از مطالعات اولیه طرح های بین المللی توسط تیم تحقیق و توسعه ای شرکت فولاد لجستیک نیز گزارشی ارائه کرد، در نهایت وی خاطر نشان ساخت که این پیشرفت ها و دستاوردهای اخیر شرکت جز با حمایت های بی دریغ مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان و کلیه همکاران شرکت در  استان خوزستان میسر نمی باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: