کد خبر: ۳۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
نام نماد‌هایی که بیشترین کاهش قیمت را داشتند
در بازار بورس امروز، بیشترین تقاضا به نماد‌های سپاس، سیتا، کمند، کارین و تاصیکوح تعلق داشت. بیشترین عرضه نیز به ترتیب عبارت بود از: کویر، شپنا، خساپا، کاذر، سنیر، خزر و اخابر.
قلم‌نیوز:در بازار امروز، شاخص کل با ۱۱ هزار و ۵۲۰ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۱۸۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۹۴۵ واحد افت به عدد ۴۲۸ هزار و ۱۲۹ واحد کاهش یافت. نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شستا، کچاد، وغدیر و تاپیکو بیشترین اثر منفی را با کاهش شاخص کل بورس داشتند. نماد‌های برکت، فملی، شستا، فولاد، وتجارت، وبملت و اپال از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

در بازار بورس امروز، نماد‌های فنوال، وکار، افق، زپارس، تاصیکو، وساخت و سدشت بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های وپست، سخوز، ونیرو، فنورد، پترول، پاکشو و وغدیر مربوط بود. بیشترین تقاضا به نماد‌های سپاس، سیتا، کمند، کارین و تاصیکوح تعلق داشت. بیشترین عرضه نیز به ترتیب عبارت بود از: کویر، شپنا، خساپا، کاذر، سنیر، خزر و اخابر.

امروز شاخص کل فرابورس با ۹۰ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۵۹۶ واحد کاهش یافت. نماد دماوند بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، مارون، شگویا، سمگا، صبا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. شگویا، آریا، دماوند، بگیلان، صبا، غگیلا و تسه ۹۹۱۲ از پر تراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: