کد خبر: ۳۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: شش نفر از اعضای شورای شهر به اتهام جرائم مالی به دستگاه قضایی احضار و تفهیم اتهام شده و هم اکنون با قرار تأمین مناسب فعلا آزاد هستند.
قلم‌نیوز:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک گفت: شش نفر از اعضای شورای شهر به اتهام جرائم مالی به دستگاه قضایی احضار و تفهیم اتهام شده و هم اکنون با قرار تأمین مناسب فعلا آزاد هستند.

سعید دوستی‌نژاد روز چهارشنبه گفت: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر تخلفات و جرایم مالی برخ از اعضای شورای شهر قرچک موضوع در دستور کار دادستانی قرچک قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با جمع آوری اسناد و مدارک لازم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) (اداره اطلاعات قرچک)، تاکنون ۶ نفر از اعضای شورای شهر قرچک به دستگاه قضایی احضار و تفهیم اتهام شدند و در حال حاضر با قرار تامین مناسب آزاد هستند.

وی تصرح کرد: برای این ۶ نفر قرار نظارت منع شرکت در جلسات صادر که این امر موجب انحلال شورا خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب قرچک افزود: سایر اعضای شورا نیز احضار گردیده اند .
دوستی نژاد  تصریح کرد: گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

شورای اسلامی شهر قرچک ۹ عضو دارد.

روز گذشته نیز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک اعلام کرد: ۱۷ نفر از کارکنان شهرداری قرچک به اتهام جعل اسناد نظام مهندسی بازداشت و یا به دلیل اطلاع از این جرم به دستگاه قضایی احضار شدند.

سعید دوستی نژاد، تعداد اسناد جعل شده توسط این ۱۷ نفر را ۱۲۰ فقره اعلام کرد و افزود: با ادامه تحقیقات به نظر می‌رسد که اسناد جعل شده دیگری نیز کشف شود.

هنوز شهرداری قرچک درباره تخلفات صورت گرفته اظهار نظری نکرده است.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: