کد خبر: ۳۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
عضو کمیسیون عمران مجلس:
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جهش مسکن بار دیگر در دستور کار قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شود که این طرح چهارشنبه تمام شده و تحویل شورای نگهبان شود؛ بی‌تردید با طرح دوفوریتی جهش مسکن، اتفاقات مطلوبی در کشور خواهد افتاد.
قلم‌نیوز:کمال حسین پور با اشاره به اینکه مجلس در سال ۹۹ طرح دوفوریتی جهش مسکن را تحویل هیئت رئیسه داده بود اظهار داشت: این موضوع در صحن نیز مطرح شد، اما متاسفانه به سبب بررسی بودجه ۱۴۰۰ متوقف شد.

وی تصریح کرد: از یکشنبه این هفته، طرح جهش مسکن بار دیگر در دستور کار قرار گرفت و پیش‌بینی می‌شود که این طرح چهارشنبه تمام شده و تحویل شورای نگهبان شود و بی‌تردید با طرح دوفوریتی جهش مسکن، اتفاقات مطلوبی در کشور خواهد افتاد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در این طرح، مجلس شورای اسلامی دولت را موظف کرده که سالانه یک میلیون مسکن تولید کند و بانک‌ها نیز موظف به دادن وام شده‌اند و همچنین زمین رایگان نیز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: همچنین دولت در تامین مواد اولیه و واحد ساختمانی کمک می‌کند و بی‌تردید این، یکی از راه‌های کمک به تولید است؛ ضمن اینکه خانه اولی‌ها خانه دار می‌شوند و با توجه به ساخت یک میلیون مسکن در سال، تولیدات داخلی در ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و این خود کمکی به تحقق شعار سال خواهد داشت.

حسین پور اظهار داشت: از سوی دیگر، از جمله مواردی که در کمیسیون عمران مجلس مطرح است، اصلاح شرایط عمومی و خصوصی پیمان است و مجلس شورای اسلامی در بحث پروژه‌های عمرانی و راه‌های روستایی برنامه‌های مناسبی برای سال ۱۴۰۰ دارد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: