کد خبر: ۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
نسخه تازه شده گلکسی تب S2 سامسونگ احتمالا همراه با پردازنده اگزینوس 7420، یک رم 4 گیگابایتی و یک باتری قدرتمند عرضه خواهد شد.

که مربوط به یکی از معتبرترین شرکت‌های واردات و صادرات کشور هندوستان است، لیستی جدید از محصولات سامسونگ که قرار است به زودی وارد این کشور شود را منتشر کرد. یکی از این محصولات یک گجت 8 اینچی با نام SM-T719 است که از سوی سامسونگ برای تست در کشور هند عرضه شده است و به نظر می‌رسد که پس از تایید، واردات این مدل نهایی شده باشد. مدل دیگر یک تبلت 9.7 اینچی با نام SM-T813 است که پس از تست‌های خاص و تایید نهایی، توسط این شرکت معدوم خواهد شد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 در راه‌ است!

اولین موضوعی که در این میان جلب توجه می‌کند، سایز نمایشگرهای این دو دستگاه است. باید ابتدا دید که کدام یک از خطوط تولید فعلی سامسونگ تبلت هایی با سایز 8 و 9.7 اینچی را تولید می‌کنند؟ خب، سامسونگ گلکسی تب S2 در این خط تولید قرار دارد.

ماه مارس سال گذشته، نسخه 8 اینچی گلکسی تب S2 برای تست به کشور هندوستان ارسال شد که پس از انجام آزمایش‌های مختلف، تمامی آن‌ها نابود شدند. در هر صورت نام کامل تبلت 8 اینچی گلکسی تب S2 به ترتیب SM-T710 و SM-T715 نام دارد و نسخه 9.7 اینچی آن نیز با نام‌های SM-T810 و SM-T815 عرضه می‌شود.

تبلت سامسونگ گلکسی تب S3 در راه‌ است!

بر اساس شماره مدل ذکر شده توسط وب‌سایت Zauba به نظر می‌رسد که ما با مدل‌های جدید سری گلکسی تب S2 روبرو هستیم. البته با احتمال کمتر ممکن است سامسونگ در نظر داشته باشد که تبلت‌های گلکسی تب S3 را وارد بازار کند. هر دو دستگاه‌های نام برده شده، 5 شنبه هفته گذشته وارد هندوستان شده است. مدل 8 اینچی این تبلت قیمتی در حدود 204 دلار داشته و مدل 9.7 اینچی آن نیز با قیمتی در حدود 255 دلار وارد بازار خواهد شد. البته قطعا قیمت نهایی این دو محصول با این اعداد تفاوت خواهند داشت.

نسخه تازه شده گلکسی تب S2 سامسونگ احتمالا همراه با پردازنده اگزینوس 7420، یک رم 4 گیگابایتی و یک باتری قدرتمند عرضه خواهد شد. البته قطعا این موارد تنها حدسیات بوده و سامسونگ هنوز هیچ تصمیم قطعی برای آن‌ها نگرفته است.

آنچه که در این میان واضح و روشن به نظر می‌رسد این است که سامسونگ قصد دارد تا مدل تبلت جدید را برای هوادارانش وارد بازار کند، باید دید که آیا این محصولات نیز همانند دیگر تولیدات این کمپانی کره‌ای، فروش خواهند داشت یا خیر!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: