کد خبر: ۳۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
در نخستین جلسه ستاد کرونا در سال ۱۴۰۰ مطرح شد
رییس جمهوری با قدردانی از همراهی مردم در مبارزه با کرونا گفت:‌ همه تلاش ما در این دولت این است که کاری بکنیم پایان این دولت مهار قابل‌قبول کرونا و انشاالله اگر بگذارند حداقل پایان بخشی از تحریم باشد.
قلم‌نیوز:حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز شنبه در نخستین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه تا امروز مجموعا ۶۲ جلسه ستاد برگزار شده است، گفت: در نشست امروز مباحث خوبی مطرح شد و وضعیت استان‌ها و شرایط این که چگونه بتوانیم واکسن بیشتری در اختیار مردم دهیم.

وی افزود: پیش بینی برای ایام میلاد حضرت ولی عصر (عج) و همچنین برنامه‌ریزی برای ماه رمضان در جلسه آینده ستاد مطرح خواهد شد.

رییس جمهوری اضافه کرد: سال ۹۹ را با سختی‌ها و با فراز و نشیب‌های فراوان، در حالی که تحریم با شدیدترین وجه ادامه داشت، جنگ اقتصادی بسیار سنگینی بر سر ملت سایه افکنده بود و هم کرونا به عنوان یک بیماری و ویروس خطرناک که مردم را با مشکل مواجه کرد روبرو بودیم، این سال را گذراندیم.

 روحانی با قدردانی از همراهی مردم و حمایت همه جانبه رهبر معظم انقلاب، علما مراجع و فرهیختگان گفت: کادر درمان با همه توان و وجود از جان مایه گذاشتند، شهید و بستری دادند و خودشان به زحمت زیادی افتادند و  شبانه روز تلاش کردند. این بیماری۱۴ ماه مداوم با شدت و ضعف ادامه داشته و دارد که کار بسیار عظیم و بزرگی را انجام دادند.

 وی  با بیان اینکه ملت و کشوردر مقایسه با جهان شرایط مناسبی دارد، گفت: تلاش‌های گسترده‌ای شده است و مردم که سنگ تمام گذاشتند و من شهادت می‌دهم که مسوولین در حد توان کار کردند و کسی کم نگذاشته است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: نیروی مسلح، نیروی انتظامی، هلال احمر، گروه های نظارت و قوه قضاییه، همه کمک کردند و خود کسبه علیرغم این که در سختی بودند مراعات کردند. هر زمان محدودیت ایجاد کردیم آنها محدودیت‌ها را پذیرفتند و مغازه‌ها را بستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: