کد خبر: ۳۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
هفته پیش رو پر از سخنرانی اقتصادی است:
اجلاس سران کشور‌های عضو بانک تسویه حساب‌های بین المللی روز دوشنبه آغاز به کار می‌کند و سخنرانی‌های رهبران بانک‌های مرکزی جهان، از جمله پاول را در بر می‌گیرد. قیمت بیت کوین در واکنش به این نشست نزولی شد
قلم‌نیوز: سرمایه گذاران شاهد شهادت مشترک جرم پاول ، رئیس فدرال رزرو و جانت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا در کنگره در روز سه شنبه و چهارشنبه در میان نگرانی ها درباره افزایش بیشتر بازده بازده خزانه داری اخیر هستند.

اجلاس سران اقتصادی عضو بانک تسویه حساب های بین المللی روز دوشنبه آغاز به کار می کند و سخنرانی های رهبران بانک مرکزی جهانی ، از جمله پاول را در بر می گیرد. تقویم اقتصادی آمریکا شامل داده های مربوط به مسکن و درآمد شخصی و هزینه های شخصی است. در همین حال ، در منطقه یورو داده های شاخص قیمت مصرف کننده را برای ماه مارس منتشر می کند در حالی که انگلیس گزارش های زیادی از جمله مشاغل ، تورم ، PMI و خرده فروشی را منتشر می کند. در اینجا مواردی که باید به آن در هفته توجه کنید ذکر شده است:

شهادت پاول و یلن

پاول و یلن در روز سه شنبه در کمیته خدمات مالی مجلس و روز چهارشنبه در کمیته بانکداری سنا شهادت می دهند و در آنجا درباره سلامت اقتصاد آمریکا و اهمیت محرک های مالی و پولی برای بهبود ضررها از بیماری همه گیر بحث خواهند کرد.

همچنین چند نفر دیگر از مقامات فدرال رزرو در این هفته برای جلسه حضور دارند ، از جمله معاون رئیس جمهور ریچارد کلاریدا ، نایب رئیس رندال کوارلز ، فرماندار بانک فدرال ، لئل برینارد و رئیس فدرال نیویورک جان ویلیامز.

بازارهای مالی در مورد چشم انداز احتمالی سیاست های پولی در آینده از فدرال رزرو نظرهای متفاوتی داشته اند و بازده خزانه داری آمریکا را به بالاترین حد خود در بیش از یک سال گذشته رسانده است.

سرمایه گذاران در حالی که با توجه به بسته محرکه عظیم رئیس جمهور جو بایدن همراه با سیاست پول آسان فدرال رزرو ، به بهبود اقتصاد از شرایط بد کرونا امید بسته اند.

منبع: اقتصاد نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: