کد خبر: ۳۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
مومنی:
مومنی گفت: اقدامات توسعه‌ای در منطقه آزاد قشم با توجه به این دو اصل امروز در مراحل پایانی قرار دارد و تحولی عظیم در این منطقه رقم خورده است، مردم نیز به خوبی این تغییرات را مشاهده کرده اند و تاثیر آن را در زندگی خود احساس می‌کنند.
قلم‌نیوز:نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست ضمن تبریک انتصاب مهندس مومنی به عنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تاکید بر این که کرونا محدودیت‌هایی را در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی ایجاد کرده است، گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد بسیاری از محدودیت‌ها را برطرف کرد. مناطق آزاد یک فرصت برای کشور هستند و باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

منصور آرامی افزود: اشتغال و زندگی مردم در این سال‌ها در این مناطق متحول شده است و در مجموع امید است تا بتوان این مسیر توسعه به خصوص در منطقه آزاد قشم ادامه یابد. دو طرح آب شیرین کن در این مناطق به همت دولت کلید زده شد، اما لازم است تا نیاز‌های اولیه آن‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد. استفاده از ظرفیت‌های مردمی و شورا‌ها می‌تواند به ما کمک کند تا طرح‌های عمرانی در این مناطق با قدرت بیشتری تداوم یابد.

آرامی با تاکید بر این که باید واقعیت‌ها را منعکس کرد، ادامه داد: خواسته مردم در این مناطق باید مورد توجه قرار گیرد و می‌توان با هم افزایی بین دستگاهی مشکلات را حل و فصل کرد. یکی از واقعیت‌ها نیز این است که معیشت مردم در این مناطق ارتقاء پیدا کرده است.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست گفت: در کلیه فعالیت‌های اقتصادی، قسمت خروجی کار از اهمیت بسزایی برخوردار است. همواره در این مسیر سالم سازی اهمیت ویژه‌ای دارد.

حمیدرضا مومنی، اظهار داشت: اقدامات توسعه‌ای در منطقه آزاد قشم با توجه به این دو اصل امروز در مراحل پایانی قرار دارد و تحولی عظیم در این منطقه رقم خورده است، مردم نیز به خوبی این تغییرات را مشاهده کرده اند و تاثیر آن را در زندگی خود احساس می‌کنند. در این مسیر موانع زیادی وجود داشت، اما تمام تلاش برای توسعه این مناطق انجام شد.

منبع: فرینا
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: