کد خبر: ۳۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
حسین کمالی از اعضای جبهه اصلاح طلبان ایران گفت: ما تاکنون در ارتباط با هیچ کدام از کاندیداها بحثی نداشته‌ایم از این رو با مصادیق گفت و گویی صورت نگرفته است.
قلم‌نیوز:حسین کمالی از اعضای جبهه اصلاح طلبان ایران و دبیرکل حزب اسلامی کار در پاسخ به گمانه ها درباره احتمال کاندیداتوری عارف در انتخابات 1400 به خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: ما تاکنون بحثی را در ارتباط با هیچ کدام از کاندیداها نداشته‌ایم و در ارتباط با مصادیق گفت و گویی صورت نگرفته است. ما در حال حاضر ضوابط و ساز و کارها و اصول را مشخص می کنیم و پس از اینکه همه اینها مشخص شد کسانی که کاندیدا هستند خودشان را معرفی می‌کنند.

او افزود: در عین حال احزاب هم می‌توانند افرادی را نامزد کنند طبیعتاً یک نفر از این کاندیداها مورد اقبال عمومی به شخصی باشد انتخاب می‌شوند اگر هم اقبال عمومی نسبت به آنها وجود نداشته باشد اشخاصی که عضو جبهه هستند باید به نفع سایرین کنار بروند اما اگر عضو جبهه نباشند به خودشان مربوط است. آقای عارف در حال حاضر شخصا عضو این نهاد نیستند.

کمالی گفت: بنده فکر می کنم مردم کاری به بحث اصولگرا و اصلاح طلب ندارند مردم از وضعیت مدیریتی سیاست های داخلی و خارجی که در کشور وجود دارد، گرانی و وضعیت نابسامان،  دلخور و ناراحت هستند. در واقع مردم و جامعه ما، سیاسی هستند مردمی نیستند که عوامل موثر بر نارضایتی ها را نشناسند. گروه هایی مانند جریانات خارج از کشور هستند که وقتی می خواهند برنامه ای را علیه نظام اسلامی تبلیغ کنند با یکدیگر متحد شده و گروه و کمیته تشکیل می دهند و فضای مجازی در اختیار می گیرند و در نتیجه علیه نظام تبلیغ می کنند در عین حال داخل نظام هم عده ای هستند که این گونه اقدامات را علیه اصلاح طلبان انجام می دهند. بنابراین ما این ها را به حساب افکار عمومی نمی گذاریم چراکه عده‌ای سازمان و ماموریت یافته  تلاش دارند افکار عمومی را به سلیقه و بر اساس منافع خود شکل بدهند.

منبع: خبرانلاین
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: