کد خبر: ۳۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
ماهنامه سينمايي 24در تازه‌ترين شماره خود، بخشي از اين مجله را به نقد و بررسي فيلم‌هاى كوتاه اختصاص داد.
به گزارش قلم نيوز، فيلم‌هاى كوتاه سفيدپوش، داغي، دوال پا، اسب سفيد بالدار، نوازنده و سكوت كه به تازگي در سي و هفتمين جشنواره فيلم كوتاه تهران به نمايش درآمدند، توسط حميدرضا نعمتي منتقد سينما در شماره نوروزى ماهنامه سينمايى 24 مورد نقد و بررسي قرار گرفتند.
در بخشي از اين مطلب آمده است: «فيلم كوتاه،‌ آغازگر فيلم‌هاي اوليه تاريخ سينماست و سينما كار خود را با كشف فيلم كوتاه شروع كرد. سينما در آغاز پديده‌اي براي ديدن و تماشاكردن بود، نه براي قصه و داستان گفتن و كسي فكرش را هم نمي‌كرد كه سينما بتواند به يكي از وسيله‌هاي مهم داستان‌گويي دوران بعد تبديل شود...»
علاوه بر اين در اين شماره از ماهنامه 24 مطالب ديگري همچون ميزگرد نقد و بررسي فيلم مامان با حضور عوامل، گفت‌و گو با پوريا رحيمي سام، گفت و گو با گلاره عباسي، متن و حاشيه جشنواره فجر، نقد مستند كيو-تي-8،  نقد بلك باتم ماريني، درون‌مايه‌هاي سوسياليستي فيلم‌هاي سال، نقد و بررسي چنيدن سريال و فيلم خارجي ديگر و... نيز منتشر شده است.
ماهنامه سينمايي 24 با سردبيري قاسم جعفري و همكاري مازيار فكري ارشاد بعنوان دبير تحريريه هر ماه در 84 صفحه منتشر مي‌شود. شماره ويژه نوروز اين نشريه در 100 صفحه منتشر شده است.
علاوه بر نسخه مكتوب شماره 126 ماهنامه سينمايي 24 كه توسط گروه مجلات همشهري منتشر و در كيوسك‌هاي مطبوعاتي توزيع شده است، نسخه الكترونيكي اين نشريه نيز در سايت‌هاي جار،‌ فيديبو و طاقچه قابل دانلود است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: