کد خبر: ۳۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: رؤسای کمیته‌های جبهه اصلاحات ایران امروز، یکشنبه، در پنجمین جلسه این جبهه با رأی اعضای کمیته‌ها انتخاب و به مجمع عمومی ارائه شده است.
قلم‌نیوز:آذر منصوری اظهار کرد: در این نشست  الیاس حضرتی رئیس کمیته رسانه، جواد امام رئیس کمیته استان‌ها، ابراهیم اصغرزاده رئیس کمیته سیاسی، علیرضا علوی‌تبار رئیس کمیته راهبرد و برنامه‌ریزی، و محمود صادقی رئیس کمیته پایش و داوری شدند.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران افزود: در ادامه جلسه پیشنهاد کمیته رسانه درباره راه‌اندازی رسانه‌های مختص به این جبهه با هدف انعکاس اخبار و مصوبات و مواضع سخنگو مطرح و به تصویب رسید.

منصوری گفت: پیشنهاد کمیته راهبرد و برنامه‌ریزی در ارتباط با انتخابات شوراها تصویب شد و بر این اساس ضمن فعال شدن احزاب در این زمینه، «جبهه اصلاحات ایران» از مدیران نهادهای مدنی و نهادهای نمایندگی گروه‌های اجتماعی و متخصصان حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، متخصصان و فعالان حوزه‌های حقوق کودکان، محیط زیست، طردشدگان شهری، افراد دارای معلولیت، سالمندان، زنان، عدالت شهری و آسیب‌های اجتماعی، از میان زنان و جوانان توانا و کارشناس دعوت می‌کند که در روزهای پیش رو برای ثبت نام در انتخابات شوراها اقدام کنند.

وی ادامه داد: البته تاکید شد که جبههٔ اصلاحات ایران نمی‌تواند ضمانتی برای ورود ثبت‌نام‌کنندگان به لیست مورد حمایتش بدهد و از میان نیروهای همسو و با سازوکار دموکراتیک و شایسته‌گزینی که اعلام خواهد شد، نامزدهای لیست مورد حمایتش را انتخاب خواهد کرد.

منصوری خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد با توجه به آیین‌نامه مصوب مجمع عمومی اصلاح‌طلبان، استان‌ها نیز در این زمینه ضمن ارزیابی شرایط و اقتضائات هر استان نسبت به شناسایی افراد واجد صلاحیت برای ثبت‌نام در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها فعال باشند و مقدمات و تمهیدات لازم را در این ارتباط در نظر بگیرند.

به گزارش ایرنا، همچنین روز شنبه جلسه جبهه اصلاحات ایران برگزار و در آن جلسه ابراهیم اصغرزاده به عنوان رئیس کمیته انتخابات انتخاب شد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: