کد خبر: ۲۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
بازارهای فرابورس و بورس به ترتیب در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ اسفندماه، میزبان عرضه اولیه سهام شرکت ریل پرداز نو آفرین با نماد (حآفرین) و شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار بانماد(مدار) هستند.
قلم‌نیوز:در روز سه‌شنبه، ۱۰ درصد از کل سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین با دامنه قیمتی بین ۴۳۴ تا ۴۴۴ تومان در فرابورس عرضه خواهد شد.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی، ۱۳۰۰ سهم است.

همچنین در روز چهارشنبه مورخ تعداد ۳۴۵ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار" به عنوان پانصد و هفتاد و هفتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "سرمایه گذاری ها" و طبقه "سایر واسطه های مالی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " مدار " به شیوه ثبت سفارش به منظور کشف قیمت عرضه خواهد شد. حداکثر سهمیه ای که به هر کد حقیقی می رسد نیز ۴۰۰ سهم است.

همچنین تعداد ۲۹۹ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق های سرمایه گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۴۶ میلیون سهم نیز صرفا به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ  اسفندماه به قیمت کشف شده در روز عرضه، ارائه خواهد شد که ساز و کار عملیاتی آن متعاقبا اعلام می شود.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: