کد خبر: ۲۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
قلم‌نیوز:از روز گذشته قیمت کاردانو با جهش قیمتی به رده سوم ارزهای دیجیتال بازار رسیده است. قیمت این ارز دیجیتال طی دو هفته گذشته حدود ۴۵ درصد رشد داشته است. کاردانو با عبور از ۱.۲۰ دلار به جمع سه ارز دیجیتال برتر بازار رسیده، این در حالی است که حجم معاملات این ارز دیجیتال هم رکورد تازه‌ای ثبت کرده است.

گفتنی است، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا پس از اصلاح قیمت بیت کوین و سقوط سهام شرکت تسلا، جایگاه خود را به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان از دست داد. برخی تحلیلگران معتقدند کاهش قیمت بیت کوین و سقوط سهام تسلا با یکدیگر ارتباط دارند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۳۲.۳۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۹.۹۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۵۵.۵۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۱.۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۷.۳۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۶۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۰ اسفند را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۴۴,۸۷۳ ۱,۱۹۷,۴۳۵,۹۷۳
اتریوم ۱,۳۵۴ ۳۶,۱۴۰,۷۷۱
کاردانو ۱.۲۰ ۳۲,۰۱۶
تتر ۱ ۲۶,۷۲۰
بایننس کوین ۲۱۰.۰۲ ۵,۶۰۴,۳۹۴
پولکادات ۳۰.۹۴ ۸۲۵,۶۹۲
ریپل ۰.۴۱ ۱۱,۱۰۳

گفتنی است؛ نرخ ارزهای دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: