کد خبر: ۲۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
سید احسان خاندوزی بررسی کرد:
نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه معافیت مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد تجاری محصور مانند کیش که امکان کنترل مبادی ورودی و خروجی در آن وجود دارد، برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است.
قلم‌نیوز:سید احسان خاندوزی در نشست با اعضای مجمع توسعه و نوآوری سازندگان کیش، با تاکید بر نقش مهم سرمایه گذاران بخش خصوصی در رشد و ارتقا مناطق آزاد خواستار پیگیری جهت ایجاد معاونت تسهیل کسب و کار در چارت سازمان منطقه آزاد کیش برای پیگیری و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش شد.

وی اظهار کرد: این اقدام می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر مناطق آزاد و نیز شهر‌های کشور باشد.

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با ذکر توضیحاتی درباره مصوبه مالیات بر ارزش افزوده و حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده مناطق آزاد تجاری و اصلاحات مورد نظر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: پس از بررسی مجدد و انجام اصلاحات، این مصوبه برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال شده است.

وی بیان کرد: طبق مفاد این مصوبه و در صورت تصویب در شورای نگهبان، مناطق آزاد محصور مانند کیش که امکان کنترل مبادی ورودی و خروجی در آن وجود دارد، کماکان از معافیت مالیات بر ارزش افزوده برخوردار خواهند بود.
منبع: ایسنا

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: