کد خبر: ۲۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
مرکز توسعه سلامت کیش در تمامی روزهای نوروز ۱۴۰۰ بر فعالیت اماکن تولید و توزیع مواد غذایی، اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی و بهداشتی نظارت می کند.
قلم‌نیوز:رئیس مرکز توسعه سلامت کیش روز یکشنبه با بیان این خبر گفت: همزمان با فعالیت های ستاد نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵فروردین ۱۴۰۰، با راه‌اندازی گروه های  ویژه نظارتی و بازدید های منسجم ، از روند فعالیت اماکن فعال در تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن اقامتی و عرضه کنندگان اقلام آرایشی، بهداشتی به صورت مستمر بازرسی می شود و این برنامه در روزهای تعطیل نیز باجدیت ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص فعالیت مرکز توسعه سلامت کیش در ایام نوروز گفت: تمامی بخش ها و واحدهای مرکز توسعه سلامت کیش، به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت فعال هستند و برای ارائه خدمات به ساکنان و مهمانان نوروزی برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

 رضانیا افزود : رعایت کامل ضوابط بهداشتی  شامل زدن ماسک ،رعایت بهداشت فردی و فاصله گزاری اجتماعی، استفاده از دستکش و کلاه و روپوش، دارا بودن کارت تندرستی و رعایت بهداشت عمومی و بهسازی محل از مهمترین نکات بهداشتی است که بازرسان بهداشتی به آن اهمیت می دهند.

وی ادامه داد: ساعت کاری مرکز سلامت جامع خدمات بوعلی در ایام تعطیل ۸ صبح تا  ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ و سی دقیقه تا ساعت ۲۰و ۳۰ است. در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت ۷ و سی دقیقه تا ۱۴ و در نوبت بعد از ظهر از ساعت  ۱۷ و سی دقیقه تا ۲۰ و سی است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در خصوص ساعات کاری پایگاه های صدف و سحر نیز گفت :هر دو  پایگاه سلامت صدف و سحر در ایام تعطیل ۸ صبح تا  ۱۳ و در ایام غیر تعطیل هم خدمات دهی در نوبت صبح از ساعت ۷ و سی دقیقه تا ۱۴ فعال خواهد بود.

وی در خصوص ساعت کاری  مرکز منتخب کوید نیز گفت: درمانگاه کووید مرکز توسعه سلامت کیش در کلیه روزهای هفته و ایام تعطیل و غیر تعطیل فعال و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز می باشد.

رضانیا از لزوم آمادگی واحدها برای تهیه ملزومات مورد نیاز در این ایام خبر داد و عنوان کرد : پیگیری نظام مراقبت بیماریها توسط واحد بیماریها،-تهیه دارو برای داروخانه مرکز ،مکاتبه با داروخانه های سطح شهر برای دپوی دارو،اعلام حضور پزشکان و دندانپزشکان بخش خصوصی در ایام نوروز ازطریق هماهنگی باستاد نوروزی درحال پیگیری است.

 تهیه متونی در زمینه توصیه های دارویی و بهداشتی در حوزه کرونا ،بهداشت سفر ، تغذیه و ارایه اطلاعات به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش جهت تهیه وتوزیع بروشور های اطلاع رسانی و اعلام شماره های پیگیری شکایات بهداشتی جهت اطلاع عموم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: