کد خبر: ۲۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
سومین شکایت از رییس جمهور
37 نفر از نمایندگان مجلس در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایتی را در مورد رئیس جمهور به خاطر به کار بردن عبارات توهین آمیز در باره منتقدان و همچنین عدم رعایت شئونات و ... در مجلس طرح کردند.
قلم‌نیوز: تعداد 37 نفر از نمایندگان در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شکایتی را در مورد رئیس جمهور به خاطر به کار بردن عبارات توهین آمیز در باره منتقدان و همچنین عدم رعایت شئونات و ... در مجلس طرح کردند. در این شکایت به 53 مورد اهانت رئیس جمهور از مهر ماه سال 1392 تا فروردین ماه 1396 به منتقدان اشاره شده و از نظر شکایت کنندگان نقض اصل 121 قانون اساسی و عدم رعایت شئونات از سوی شخص رئیس جمهور تلقی می‌شود.

مواردی همچون اقلیت کارشکن، دروغ پراکن، اقلیت افراطی، تفرقه افکن، بی عقل، دلال تحریم، دروغگو فحاش، هتاک، دشمن انسانیت، منقلی و ساده لوح از مواردی است که در این طرح شکایت به آنها اشاره شده است.

برای مشاهده متن کامل شکایت نمایندگان از رئیس جمهور و اسامی امضاءکنندگان آن اینجا را کلیک کنید.

این چندمین شکایت نمایندگان از روحانی است. پیش از این نمایندگان به دلیل نقض و استنکاف از اجرای قوانین مصوب مجلس و همچنین شکایت برای عدم حضور در جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی از روحانی شکایت کرده بودند.


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: