کد خبر: ۲۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
گفته می‌شود آیفون ۱۳ به صفحه‌نمایش همیشه روشن ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد که اعلان‌های بیشتری نشان می‌دهد و انرژی کمی مصرف می‌کند.
قلم‌نیوز:شایعه‌ای جدید به این موضوع اشاره دارد که صفحه‌نمایش آیفون ۱۳ پیشرفت زیادی نسبت به آیفون‌های قبلی خواهد داشت. براساس این شایعه که توسط Max Weinbach و EverythingApplePro منتشر شده است، آیفون ۱۳ صفحه‌نمایش همیشه روشن ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت که مصرف باتری بسیار کمی دارد و براساس فناوری سیلیکون پلی‌کریستال دماپایین ساخته شده است. به گزارش Engadget، این صفحه‌نمایش، صفحه قفل گوشی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بدون اینکه هیچ تعاملی با گوشی داشته باشید، اطلاعات بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌کند؛ شبیه این ویژگی را روی گوشی‌های اندرویدی دیده بودیم. گفته شده است در این حالت، تنها ساعت و شارژ باتری نشان داده می‌شود؛ اما در صورت تمایل می‌توان اعلان‌ها را هم مشاهده کرد. اعلان‌های جدید به‌صورت پاپ‌آپ موقت روی صفحه‌نمایش دیده می‌شوند.

در بخش دیگری از این شایعات گفته شده است که دوربین‌های آیفون ۱۳ هم بهبود پیدا خواهند کرد؛ مثلا حسگر اولتراواید در نور کم عملکرد بهتری خواهد داشت و همانند گلکسی اس ۲۱، حالت عکاسی از ستارگان و فیلم‌برداری پرتره را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.به احتمال زیاد مگ‌سیف بهتری هم برای آیفون‌های بعدی راهی بازار می‌شود. گفته می‌شود طراحی آیفون ۱۳ چندان با آیفون ۱۲ متفاوت نخواهد بود. براساس برخی شایعات، آیفون‌های بعدی از ناچ باریک‌تر و کوچک‌تری برخوردار خواهند بود و احتمال دارد حسگر اثر انگشت آن‌ها زیر صفحه‌نمایش قرار بگیرد.


هنوز نمی‌توان گفت این شایعات حقیقت دارند یا خیر. به‌هرحال زمان زیادی تا معرفی آیفون‌های بعدی باقی مانده است و اپل می‌تواند مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها را تغییر بدهد.

منبع: زومیت
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: