کد خبر: ۲۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
غلامحسین مظفری خبر داد:
غلامحسین مظفری از روند ساخت بازار میوه وتره بار و طرح‌های شهری شرکت عمران، آب وخدمات کیش دیدن کرد.
 قلم‌نیوز:غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آّب وخدمات جزیره از روند آماده سازی بازار میوه وتره بار کیش بازدید کرد و درجریان چگونگی خدمات دهی این بازار به شهروندان قرار گرفت.

در این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر لزوم ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان وگردشگران جزیره تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با آغاز به کار این بازار هزینه‌های تمام شده میوه وتره بار درجزیره کیش کاهش یافته و درنهایت کاهش قیمت نهایی محصولات رضایتمندی ساکنان و گردشگران را به همراه داشته باشد.


ابوالفضل طیبی نیز با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای مدیریت این بازار در جهت ایجاد شرایط مطلوب عرضه میوه وتره بار در جزیره کیش گفت: کاهش قیمت‌ها دراین حوزه علاوه بر مصرف کنندگان مستقیم بر قیمت‌های محصولات غیرمستقیم در رستوران‌ها وکافی شاپ‌ها نیز تاثیر می‌گذارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درادامه این بازدید از زمین‌های ورزشی ساحلی که به همت شرکت عمران، آّب و خدمات کیش در منطقه پارک ساحلی میرمهنا ساخته شده دیدن کرد و اظهار داشت: این زمین‌ها ظرفیت ایجاد سکوی تماشاگران را دارد و می‌تواند به عنوان محل برگزاری مسابقات ساحلی مورد بهره برداری قرار گیرد.

دکتر مظفری همچنین از طرح پیاده راه محور ساحلی کرانه بازدید و بر رعایت اولویت‌های زیست محیطی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش نیز با اشاره به اینکه این طرح‌ها با محوریت حفظ محیط زیست اجرا می‌شود افزود: تلاش شده درموقعیت‌هایی که مورد بهره برداری خانواده‌ها و ورزشکاران است با ایجاد پیاده راه، مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی برای جلوگیری از برخورد دوچرخه وموتور با راه پیمایان وحفظ امنیت آنان به ویژه کودکان این دو مسیر از هم مجزا شود.

گفتنی است طرح‌های توسعه وبهسازی شهری با سرعت خوبی درحال اجراست تا جزیره کیش با امکانات مناسب و فضا سازی زیبایی شهری به استقبال سال ۱۴۰۰ برود.

منبع: منطقه آزاد کیش
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: