کد خبر: ۲۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
در حالیکه مراسم سالگرد انقلاب اسلامی را دنبال می‌کردم به بیانیه پایانی این راهپیمایی برخورد کردم و در میان بهت و حیرت نام امام خمینی -یعنی رهبر کبیر انقلاب که اگر نبود امروز هیچ کس از این گروه که در مسند هستند در هیچ جایگاهی نبود- در این بیانیه به گوشم نخورد.
قلم‌نیوز:در این مطلب که به قلم سید حمید طباطبایی است با عنوان اسم امام خمینی در بیانیه راهپیمایی نبود؛ آیا این فراموشی‌ها سهوی است؟ نوشته است: در حالیکه مراسم سالگرد انقلاب اسلامی را دنبال می‌کردم به بیانیه پایانی این راهپیمایی برخورد کردم و در میان بهت و حیرت نام امام خمینی -یعنی رهبر کبیر انقلاب که اگر نبود امروز هیچ کس از این گروه که در مسند هستند در هیچ جایگاهی نبود- در این بیانیه به گوشم نخورد.

متن را از طریق خبرگزاری‌ها دنبال کردم و دیدم که متأسفانه نام پیشوای عظیم الشأن ملت ایران در این بیانیه نیست. درحالیکه از رهبر انقلاب سه بار با عنوان و اسم و القاب نام برده شده و حتی از شهید سلیمانی و ابو مهدی مهندس هم ذکر خیر رفته است، اصلا به نام بلند خمینی کبیر اشاره نشده است و تنها با اشاره‌ای بسیار گذرا -آن هم نه به نام ایشان- توجه شده است.

در این باره نکاتی گفتنی است:


یک) چه کسی این بیانیه را نوشته است و از چه میزان فهم و شعور برخوردار است؟ اگر عمدی بوده چه برخوردی با او می‌شود؟ آیا باور می‌کنند که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گروهی جمع شده اند که به امام انقلاب کم توجه هستند؟ و اگر سهوی بوده چه کسی چنین عنصر کم توجهی را مسئول نوشتن بیانیه کرده است؟ راستی آیا از پیچیدن نام «خمینی» در گوش ایران و جهان واهمه دارند؟

دو) دوستداران امام در نهاد‌های انقلاب کجا هستند؟ بسیجیان خمینی چرا ساکت اند؟ چرا یک نفر به ایشان گوشزد نمی‌کند که کم توجهی به امام ریشه خود شما را می‌سوزاند و الا خمینی در جان و روح مردم جاودانه است؟

سه) مدعیان دوستی امام که همیشه قیافه حق به جانب می‌گرفتند و بر بیت امام خرده می‌گرفتند کجایند؟ آیا آنچه دیروز می‌گفتند راست بوده یا امروز خود را به نشنیدن زده اند؟

چهار) اگر نام رهبر امروز انقلاب در این بیانیه از قلم افتاده بود چه کسانی امروز فریاد «وا اسلاماه» سر می‌دادند؟ چرا این گروه نسبت به امام خمینی تعصب خود را از دست داده اند؟

پنج) آقای جنتی چرا درباره عملکرد زیر مجموعه خود در شورای هماهنگی تبلیغات ساکت است؟

ششم) این را اضافه کنید به کمرنگ شدن حضور امام در تصاویر و پوستر‌های مراسم. آیا نباید به برگزارکنندگان مراسم شک کرد؟

هفتم) و آخر کلام آنکه همه بدانید «اگر خمینی نبود هیچ نبودید و اگر خمینی را فراموش کنید الان هم هیچ نیستید.»

منبع: جماران
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: