کد خبر: ۲۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
لمبیت اوپیک مجری طنزپرداز شبکه پرس تی وی، در برنامه این هفته «سگ ها و گربه ها» (cats & dogs) به جایزه صلح نوبل و برندگان این جایزه در سال های اخیر نگاهی شوخ طبعانه دارد.
قلم‌نیوز: برنامه (cats & dogs) به تهیه کنندگی مهدی عرب، این هفته  جایزه نوبل  و سیاست های پشت پرده اعطای آن به برخی جنایتکاران را به سخره می گیرد. اوپیک با یادآوری برندگان جایزه صلح نوبل از جمله آنگ سان سوچی رهبر میانمار که سکوتش در برابر قتل عام مسلمانان روهینگیایی واکنش‌ های جهانی را برانگیخت و نیز اشاره به برخی از نامزدهای دریافت این جایزه از جمله دونالد ترامپ؛ با اظهار تاسف از اینکه دست صدام حسین از این دنیا کوتاه شده است، پیشنهاد می کند که محمد بن سلمان گزینه بعدی دریافت جایزه صلح نوبل باشد.

بهانه این طنزپردازی، کودتای اخیر در میانمار و دستگیری  آنگ سان سوچی توسط ارتش این کشور است.
 این برنامه همچنین با رویکرد طنزآمیز خود، فرمان‌ های اجرایی متعدد رئیس جمهور جدید آمریکا در جهت خنثی کردن فرمان های رئیس جمهور قبلی و تلاش او برای اصلاح چهره مخدوش شده این کشور در دنیا را مورد نقد و بررسی  قرار می‌ دهد.
برنامه «سگ ها و گربه ها» که در لندن ضبط می شود، پنج شنبه ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌ وی می رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه است.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: