کد خبر: ۲۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: پس از درگذشت آیت الله مصباح یزدی جلسات هفتگی ادامه دارد.

قلم‌نیوز:جبهه پایداری که با درگذشت آیت الله مصباح یزدی، دچار فقدان پدر معنوی در این جریان شده است به نظر می‌رسد تلاش دارد خلأ ناشی از نبود آیت الله مصباح را  در این جریان کم کرده و یا پر کند در این میان اشخاصی چون مرتضی آقاتهرانی که تا چندی پیش دبیرکل این جبهه بوده گویا شاید بهترین گزینه باشد او که نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم است به باور بسیاری تلاش دارد جای خالی آیت الله را پر کند.

فرزندان معنوی آیت الله مصباح که بر این باورند پس از درگذشت آیت الله مصباح نیز در این جبهه، همان خط مشی قبلی دنبال خواهد شد و تغییری در سیاست‌ها و برنامه‌های جبهه پایداری ایجاد نشده، اکنون به دنبال کاندیدای اصلح هستند و به گفته قاسم روانبخش از اعضای جبهه پایداری هنوز بر سر کاندیدای نهایی برای انتخابات ۱۴۰۰ به توافق نرسیده‌اند.

«قاسم روانبخش»، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، در رابطه با روال جلسات جبهه پایداری پس از درگذشت آیت الله مصباح یزدی به خبرنگار سیاسی برنا گفت: جبهه‌ پایداری به صورت هفتگی تشکیل جلسه می دهد. بعد از رحلت علامه مصباح یزدی نیز این جبهه به همان خط و مشی انقلابی خود ادامه خواهد داد. گفتمان جبهه پایداری گفتمان اسلام ناب محمدی است و بر محور ولایت فقیه حرکت خواهیم کرد.

او در رابطه با کاندیداتوری جلیلی از سوی این جبهه افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در موضوع نامزد ریاست جمهوری هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است. بحث و تبادل نظر در این باره ادامه دارد انشاالله به مجرد این که روی فردی توافق کنیم رسما اعلام خواهد شد.

روانبخش تصریح کرد: جبهه پایداری یک جبهه گفتمانی است رئیس جمهور آینده علاوه بر تعهد و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی باید توانایی حل بحران های ایجاد شده در سال‌های اخیر بویژه معضلات اقتصادی را داشته باشد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: