کد خبر: ۲۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
در جریان امروز معاملات بورس رخ داد؛
امروز نماد‌های فارس، فملی، شستا، تاپیکو، اخابر، کگل و پارسان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های شپنا، شتران، شستا، فخوز، فولاد، شبندر و خودرو نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.
قلم‌نیوز: امروز شاخص کل با ۲۰ هزار و ۹۴۸ واحد اُفت به عدد یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۵ هزار و ۵۶۴ واحد ریزش به عدد ۴۲۶ هزار و ۸۶۵ واحد رسید. نماد‌های فارس، فملی، شستا، تاپیکو، اخابر، کگل و پارسان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های شپنا، شتران، شستا، فخوز، فولاد، شبندر و خودرو نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

در فرابورس نیز شاخص کل با ۳۰۴ واحد کاهش به عدد ۱۷ هزار و ۸۹۸ واحد رسید. آریا، صبا، ذوب، زاگرس، مارون، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و سپیدار، چخزر، شاروم، بپیوند، بگیلان، ذوب و آریا بیشترین تراکنش را داشتند.

امروز در بازار بورس بیشترین کاهش قیمت به نماد‌های بورس، کسرا، ثبهساز، فنورد، دزهراوی، غبهشر و کالا مربوط بود و نماد‌های سبهان، خزر، کلوند، ثاباد، سدور، کپشیر و لخزر بیشترین افزایش قیمت را داشتند. نماد‌های شستا، کدما، خساپا، خموتور، برکت، وپست و وتوصا بیشترین عرضه و نماد‌های پارند، سنیر، سدور، کمند، سیتا، افق و سبهان برترین تقاضا را داشتند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: