کد خبر: ۲۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
محمدباقر قالیباف در واکنش به خبر سیلی خوردن یک مأمور راهور از یک نمایندۀ مجلس توئیت کرده است" در برابر قانون همه مساوی هستند. در صورت احراز تخلف هیئت نظارت بر نمایندگان بدون مسامحه برخورد قانونی خواهد کرد."
قلم‌نیوز:محمدباقر قالیباف در واکنش به خبر سیلی خوردن یک مأمور راهور از یک نمایندۀ مجلس توئیت کرده است" در برابر قانون همه مساوی هستند. در صورت احراز تخلف هیئت نظارت بر نمایندگان بدون مسامحه برخورد قانونی خواهد کرد."


خب ! آقای رئیس مجلس، وقتی یک نماینده هزار بار اعدام را برای رئیس جمهور کم می داند و نمایندۀ دیگری روحانی را با کلماتی همچون دهان دریدگی و فرومایگی خطاب می کند و ..... اصل تساوی همه در برابر قانون کجاست؟ چرا برای اینها نمی نویسید " بدون مسامحه برخورد قانونی خواهد شد "؟
 وقتی نماینده چنین ناسزاهایی به شخص دوم مملکت می گوید و بدون تنبیه می ماند و کسی به او چیزی نمی گوید، معلوم است خودش را مجاز می داند توی گوش یک سرباز هم سیلی بزند.
 وقتی بی ادبی رواج می یابد و آنقدر راه  برای ناسزاگویی باز است و کار به اینجاها می کشد، حرف زدن از تساوی همه در برابر قانون و برخورد و این چیزها خریدار ندارد . شوخی بی مزه ای است .

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: