کد خبر: ۲۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۹
رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز گفت: بسیاری از طلافروشان هر چهار یا پنج روز یک بار نیز طلا فاکتور نمی‌کنند و نمی‌فروشند زیرا خرید طلا از توان مردم خارج است و کالا و مایحتاج اساسی زندگی مردم نیز نیست.
قلم‌نیوز: عبدالرحمان ذهبی در خصوص آخرین وضعیت بازار طلافروشان اهواز اظهار کرد: تعطیلی‌های پیاپی، شیوع کرونا و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم، امسال شرایط بسیاری دشواری را برای طلافروشان و بازار طلا به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه طلافروشان از پیش از عید تاکنون وضعیت خوبی نداشته‌اند و بازار به شدت کساد بوده است، افزود: با این گرانی‌ها و افزایش قیمت طلا، کسی دیگر مشتری طلا نیست و مردم کمتر طلا می‌خرند.
رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: اگر کسی طلا داشته باشد گاه برای تعویض طلا مراجعه می‌کند و در غیر این صورت تقاضا برای خرید طلا به شدت پایین است و حتی دیگر عروس و دامادها نیز بسیار کم به طلافروشی‌ها مراجعه می کنند. حتی گاه عروس و دامادها به جای حلقه طلا به سراغ حلقه‌های نقره و یا جنس‌های دیگر می‌روند.

ذهبی عنوان کرد: با وضعیت اقتصادی فعلی، مردم پولی برای خرید طلا ندارند و خرید بسیار افت کرده است. بسیاری از طلافروشان هر چهار یا پنج روز یک بار نیز طلا فاکتور نمی‌کنند و نمی‌فروشند زیرا خرید طلا از توان مردم خارج است و کالا و مایحتاج اساسی زندگی مردم نیز نیست.وی افزود: برخی از واحدهای طلافروشی در این شرایط به دنبال تعطیل کردن هستند زیرا بازار فروش اصلا خوب نیست. امیدواریم شرایطی به وجود آید تا این طلافروشی‌ها تعطیل نشوند و بتوانند مانند گذشته، فروش داشته باشند.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: