کد خبر: ۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سرپرست تیم ملی خبر داد:
ویزای تیم ملی والیبال برای سفر به کشورهای فرانسه و ژاپن از سوی سفارتخانه های این کشورها در تهران صادر شده است.
تیم ملی والیبال ایران از ۲۰ اردیبهشت ماه سفرهای متوالی خود را برای حضور در رقابتهای مختلف آغاز خواهد کرد. سفر شش روزه به فرانسه، حضور در مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن و سفر به کشورهای برزیل و صربستان برای حضور در هفته های اول و دوم لیگ جهانی از جمله برنامه های قطعی شده تیم ملی والیبال ایران در آینده است.

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه ویزای دو کشور ژاپن و فرانسه برای تیم ملی والیبال صادر شده است، گفت: تهیه ویزا، بلیت و رزرو هتل برای سفر به کشورهای فرانسه، ژاپن، برزیل، صربستان از جمله کارهایی است که از سوی کمیته تشریفات در حال پیگیری است و با توجه به اینکه هنوز ترکیب نهایی تیم ملی در این رقابتها مشخص نشده است، درخواست روادید برای این کشورها با تعداد بازیکنان بیشتری انجام شده است.

امیر خوش خبر با بیان اینکه قوانین متفاوت هر یک از سفارتخانه ها کار دریافت ویزا و برنامه ریزی سفر را برای تیم ملی سخت می کند، گفت: جا دارد از مسئولان دو سفارتخانه ژاپن و فرانسه برای تسریع در صدور ویزای تیم ملی والیبال تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: با تلاش میثم جعفری رئیس کمیته تشریفات و تکمیل به موقع پرونده ها، ویزای تیم ملی والیبال برای سفر به فرانسه و ژاپن صادر شده است و پیگیری ویزای دو کشور برزیل و صربستان نیز در دست اقدام است.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می کند. این رقابتها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: