کد خبر: ۲۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۹
دربی شماره ۹۴ بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس بسان بازی پیشین سرخابی‌ها در نیمه‌نهایی جام حذفی فصل گذشته با تساوی پرگل دو بر دو به پایان رسید.
قلم‌نیوز:بازی هنوز جا نیفتاده بود و جواد خیابانی در حال گفتن نام گروه داوری و سرپرستی بود که امیرارسلان مطهری در ثانیه ۶۸ از اشتباه مرگبار مدافعان پرسپولیس بهره برد و با یک شوت سرکش استقلال را پیش انداخت. در این صحنه تقریبا تمام مدافعان و دروازه‌بان پرسپولیس تماشاگر بودند.

در ادامه آبی‌های پایتخت به لاک دفاعی رفتند و سرخ‌ها از همان دقایق ابتدایی پس از گل تا پایان نیمه اول چند موقعیت خوب به دست آوردند که البته فقط ضربه احمد نوراللهی درون چارچوب بود و در آغوش رشید مظاهری قرار گرفت. سیداحمد موسوی، دفاع راست استقلال که اواخر نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود، بیرون رفت و ابتدای نیمه دوم جای خود را به شیخ دیاباته داد.

اما این پرسپولیس بود که از ضعف مفرط مدافعان استقلال و سردرگمی آنها بیشترین استفاده را کرد و مهدی عبدی در شرایطی که دو دفاع و مظاهری را پیش رو داشت، از عمق دفاع پیش رفت و با ضربه‌ای دقیق بازی را در دقیقه ۵۱ به تساوی کشاند. سرخ‌ها به این هم قانع نبودند و حمله‌ها خود را ادامه دادند تا اینکه وحید امیری باز هم بین دو مدافع وسط با یک ضربه نرم بغل‌پا پرسپولیس را پیش انداخت.

سردرگمی آبی‌ها چنان عجیب بود که سرخ‌ها در چند صحنه می‌توانستند حتی در شرایط تک به تک گل‌های سوم و چهارم را بزنند اما بی‌دقتی کار دست آنها داد تا مهدی قایدی یک دقیقه پیش از پایان بازی گل دوم استقلال را زد تا این دیدار هم با تساوی دو بر دو به پایان برسد. دربی ۹۴ بازی عقب‌افتاده دو تیم از هفته هشتم لیگ برتر بود که به هر کدام یک امتیاز رسید.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: