کد خبر: ۲۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۹
افزایش ۲۰ هزار و ۸۲۲ واحدی شاخص کل
بورس تهران امروز یکشنبه ۲۱ دی را با رشد آغاز کرد و به کانال ۱.۳ میلیون واحد بازگشت. شاخص کل که تا ۲۴ هزار واحد مثبت شده بود، در میانه راه ارتفاع کم کرد و در پایان معاملات با ۲۰ هزار و ۸۲۲ واحد افزایش بر عقربه یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحد نشست.
قلم‌نیوز: در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۰ هزار و ۸۲۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۸۴۳ واحد افزایش به رقم ۴۶۶ هزار و ۶۵۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۵۰۸ هزار معامله به ارزش ۱۱۰ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری غدیر، ایران خودرو و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۲۲۷ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۷۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۳۱ هزار و ۳۹۳ معامله انجام داده‌اند که ۵۲ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال ارزش داشت.

صنعتی مینو، فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، صنایع ماشین های اداری ایران، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. 

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: