کد خبر: ۲۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۹
حسن غفوری فرد، معتقد است باید ترکیبی از بزرگان و جوانان و بانوان می توانند در مردم رغبت برای مشارکت در انتخابات ایجاد کنند.
قلم‌نیوز:حسن غفوری فرد، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگویی درباره کاندیداهای اصولگرا و اینکه چه کسی قدرت ایجاد سونامی رأی دارد، گفت:الان دو گروه از کاندیداها مطرح هستند. گروه اول بزرگانی چون محسن رضایی، محمد باقر قالیباف، میرسلیم، علی لاریجانی، جلیلی، عارف، اسحاق جهانگیری که چهره‌های شناخته شده و قدیمی هستند و در چند انتخابات اخیر به نحوی فعال بودند. گروه دوم دوستان و بزرگان جدید و شاید کمتر شناخته شده هستند مانند سردار حسین دهقان، سعید محمد، اردکانیان، عزت الله ضرغامی، آذری جهرمی و شاید عباس آخوندی و دیگران و فریدون عباسی که برای اولین بار در این سطح مطرح می‌شوند. در این میان یک نفر استثنا است و آن هم آیت الله سید ابراهیم رییسی می‌باشد که به خصوص با توجه به اقدامات بسیار شجاعانه ایشان در قوه قضاییه ظرفیت ایجاد سونامی رای به قول شما را دارد.

اصولگرایان با تکثر کاندیداها شکست می‌خورند

وی گفت:‌با توجه به مطرح شدن چند چهره نظامی و بحث‌هایی که در مورد کاندیداتوری نظامی مطرح می‌شود می‌توان گفت اگر شهید حاج قاسم سلیمانی حضور داشت، ایشان هم یقینا ظرفیت ایجاد سونامی را داشتند اما اگر تنها چهره‌های قدیمی حضور داشته باشند و یا تکثر کاندیداها باشد، احتمالا رای‌ها شکسته خواهد شد و از سونامی خبر نخواهد بود.

حضور مرضیه وحید دستجردی در ۱۴۰۰ جاذبه برای رأی دهندگان است

غفوری فرد گفت: ترکیبی از بزرگان و جوانان و شاید هم بانوان شایسته مثل سرکار خانم وحید دستجردی بتواند جاذبه بزرگی برای رای دهندگان و امید زیادی برای همه علاقمندان به انقلاب و ایران اسلامی ایجاد نماید و انگیزه برای مشارکت را افزایش دهد که چنین باد. فکر می‌کنم اگر یک بار صلاح دین و اسلام و انقلاب و مردم را در نظر بگیریم و بعضی‌ها هم خیلی احساس تکلیف شرعی برای رییس جمهور شدن پیدا نکنند و به ید الله مع الجماعه اعتقاد داشته باشند و جماعت خردورزان و خردگرایان با ترکیب بزرگان و جوانان رییسی، رضایی، قالیباف، میرسلیم، علی لاریجانی، جلیلی، ضرغامی، دهقان، سعید محمد وارد انتخابات شوند، یک سرمایه عظیم اجتماعی ایجاد شود و مردم مجددا با صندوق‌های رای آشتی کنند.

منبع: خبرآنلاین

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: