کد خبر: ۲۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۹
در مراسمی با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد و امام جمعه جزیره کیش، بیمه آسیا خسارت بیمه عمر سه تن ازکارکنان فوت شده سازمان منطقه آزاد کیش بر اثر ابتلا به کرونا را به مبلغ 3میلیارد ریال پرداخت کرد.
قلم‌نیوز:در مراسمی با حضور مسئولان سازمان منطقه آزاد و امام جماعت  جزیره کیش ،چک خسارت بیمه عمر بیمه آسیا به سه تن ازکارکنان  فوت شده سازمان منطقه آزاد کیش بر اثر ابتلا به کرونا، به مبلغ 3میلیارد ریال از سوی (هر نفر یک میلیارد ریال) به خانواده های این افراداهدا شد.

بنابر این گزارش، غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه بیمه عمرو حوادث با بیمه گری شرکت بیمه آسیا به عنوان تضمین و امنیت برای کارکنان سازمان و شرکت های تابعه و همچنین بومیان کیش در نظر گرفته شده است،  گفت: شیوع ویروس کرونا ارکان زندگی بشر را در جهان تحت تاثیر قرار داد که با کنترل و مبارزه جدی با این بیماری، در کیش خسارات جانی کمتری متحمل شدیم و این قضیه مرهون همدلی و همراهی تمامی اقشار جامعه در این جزیره است.

این گزارش می افزید: طبق تفاهم نامه بیمه آسیا و سازمان منطقه آزاد کیش به بازماندگان ساکنان این جزیره برای فوت عادی یا بر اثر حادثه مبلغ یک میلیارد ریال بیمه عمر تعلق می گیرد و برای کارکنان سازمان و شرکت های تابعه در صورت فوت عادی سرپرست بیمه شده یک میلیارد ریال و فوت بر اثر حادثه مبلغ 2 میلیاردریال بیمه عمر پرداخت می شود.

گفتنی است سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و حجت الاسلام  محبی امام جمعه کیش در این مراسم حضور داشتند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: