کد خبر: ۲۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۹
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش خبر داد:
مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: درصورت موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا در ایران، کیش یکی از میزبانان این رویداد مهم است.
قلم‌نیوز: فدراسیون فوتبال ایران پیش از این به طور رسمی نامزدی‌ خود را برای دریافت میزبانی جام ملت‌های 2027 آسیا به AFC اعلام کرده بود تا در کنار قطر، هند و عربستان جزو 4 کشوری باشد که برای دریافت شانس میزبانی جام ملت‌های آسیا تلاش می کنند.

به گفته محمد تقی امیری خراسانی، با توجه به درخواست فدراسیون فوتبال و اعلام موافقت سازمان منطقه آزاد، ورزشگاه المپیک کیش جزو چهارده ورزشگاهی است که فدراسیون فوتبال ایران به AFC معرفی کرده است.

امیری خراسانی با اشاره به تاکید مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد مبنی بر تقویت زیرساخت ها کیش با هدف مشارکت فعال در رویداد ورزشی جام جهانی ۲۰۲۲ و ارتقای کیفی و کمی زمین‌های فوتبال، کمپ‌ها و همچنین بهره‌گیری از توان سرمایه گزاران بخش خصوصی افزود: از سال قبل که با کم لطفی AFC میزبانی جام باشگاه‌ها آسیا ازایران گرفته شد، یکی از مجموعه ‌هایی که ایران برای رقابت های جام ملت های آسیا معرفی کرد، زمین چمن ورزشگاه المپیک بود که در همان زمان دستور ویژه‌ای صادر شد و ارتقای کیفیت فنی مجموعه دردستورکار قرارگرفت .

وی با بیان اینکه در حال حاضر هم‌ با همان رویکرد فدراسیون، ورزشگاه کیش یکی از ورزشگاه‌های مطرح برای میزان رقابت های جام ملت‌های آسیا است گفت: این امکان برای ما وجود دارد که تا قبل از بازدید نمایندگان AFC این ورزشگاه، با تامین امکانات لازم به سطح استاندارهای بین المللی رسیده و پس از اعطای میزبانی به ایران استانداردهای نهایی هم اعمال شود تا میزبانی شایسته ای در سطح آسیا داشته باشیم.

گفتنی است؛ فدراسیون فوتبال به طور رسمی اعلام کرده است که 14 ورزشگاه در شهرهای مختلف ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا مطرح هستند.

منبع: منطقه آزاد کیش
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: