کد خبر: ۲۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۹
از سوی شرکتی در مرکز نوآوری کیش صورت گرفت:
یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز نو آوری کیش، موفق به ساخت دوچرخه دریایی شد.
قلم‌نیوز: شرکت بازو صنعت هوشمند با حمایت مرکز نوآوری کیش و همراهی موسسه ورزش و تفریحات سالم، برای توسعه گردشگری واقتصاد دریا محور، مراحل ساخت اولین دوچرخه دریایی را با موفقیت به پایان رساند.

بر اساس این گزارش مراحل ارزیابی و آزمایش این محصول دانش بنیان، با حضورمسئولان ورزش کیش با موفقیت انجام شد تا بزودی تولید انبوه این محصول دانش بنیان آغاز شده و برای ایجاد شادی و نشاط بیشتر دراختیارگردشگران و مراکز تفریحات دریایی کشور قرار گیرد.

تولید انبوه این محصول دانش بنیان زمینه را برای برگزاری مسابقات و جشنواره های دوچرخه سواری روی دریا فراهم می کند که به نوع خود درجذب گردشگران علاقمند به تفریحات و ورزش های دریایی موثر است.

گفتنی است نمونه پیشرفته تراین محصول دانش بنیان نیز به زودی ساخته می شود.

حیدری مدیرعامل شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند با اشاره به مشکلات ورود مواد اولیه که ناشی ازتشدید تحریم ها است گفت: این محصول با استفاده ازمواد اولیه تولید داخل ساخته می شود .

وی افزود: نمونه مشابه خارجی محصول تولیدی ما با مبلغی بالغ بر 100 میلیون تومان در بازارعرضه می شود در حالی که شرکت بازو صنعت استفاده از مواد اولیه داخلی، دوچرخه دریایی را یک سوم قیمت و با ویژگی های کامل تر عرضه خواهد کرد.

به گفته حیدری نمونه پیشرفته تراین محصول دانش بنیان به زودی ساخته می شود که تفاوت آن در زیبایی ظاهری و مکانیزم پدال است که بیشتر به حالت های غواصی شباهت دارد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند همچنین از ساخت محصولی دیگربا عنوان موتورسیکلت دریایی خبر داد و اظهار داشت: به زودی موتورسیکلت دریایی نیز برای آزمایش و بهره برداری آماده خواهد شد.

گفتنی است شرکت دانش بنیان بازو صنعت هوشمند در زمینه ساخت ربات های صنعتی و تولید شناور های تفریحی و صنایع دریایی فعالیت می کندو درمرکزنوآوری کیش مستقر است.

منبع: منطقه آزاد کیش
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: