کد خبر: ۲۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۹
جوان ۳۲ ساله یاسوجی هوادار پرسپولیس، بعد از شکست این تیم تهرانی با اولسان کره جنوبی در دیدار فینال آسیا، بدلیل سکته قلبی جان خود را از دست داد.
قلم‌نیوز:جوان 32 ساله یاسوجی هوادار پرسپولیس، بعد از شکست این تیم تهرانی با اولسان کره جنوبی در دیدار فینال آسیا، بدلیل سکته قلبی جان خود را از دست داد.


داماد خانواده خورشیدیان از یاسوج گفت: سوت پایان بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی که توسط داور زده شد، بهروز هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی و کلافکی فراوان به اتاقش می‌رود تا شاید با استراحت و خواب کمی حالش بهتر شود، غافل از اینکه او در خوابی عمیق فرو می رود که دیگر بلندشدنی را به دنبال ندارد.

" سید امین صداقت" افزود: بهروز خورشیدیان هوادار یاسوجی از طرفداران متعصب پرسپولیس تهران بود که با تمام وجود به رنگ قرمز علاقه داشت و با پیروزی این تیم شادمان و با شکست‌اش غمگین می شد و در نهایت نیز جان خود را بعد از شکست این تیم در فینال مسابقات آسیا از دست داد.

این هوادار پرسپولیسی، یک پسر هفت ساله به نام سام دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه بیست نهم آذرماه 1399 با نتیجه 2 بر یک مقابل اولسان هیوندای کروه جنوبی شکست خورد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: