کد خبر: ۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
«با ما هماهنگ باشید»؛
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مسئولان وزارت ورزش در حالی برگزار شد که وزیر ورزش خواهان هماهنگی و تعامل بیشتر این فدراسیون حتی در انتخاب مربیان شده است.
در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش چه گذشت؟

جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و معاونان وزارتخانه صبح امروز دوشنبه برگزار شد که در این جلسه درباره مسائل مختلفی بحث و بررسی صورت گرفت.

یکی از این مباحث، انتخابات فدراسیون فوتبال بود که یکی از چالش‌های اخیر بین وزارتخانه و این فدراسیون بوده است. وزیر ورزش و اعضای هیات رئیسه در این جلسه بر برگزاری به موقع انتخابات فدراسیون فوتبال تاکید کردند و مقرر شد تا انتخابات بدون تعویق، در تاریخ ۱۸ اردیبهشت برگزار شود.

حمایت از تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی روسیه و برآورده کردن درخواست‌های کارلوس کی‌روش هم از زبان اعضای هیات رئیسه مطرح شد که وزیر هم حمایتش را از تیم ملی اعلام کرد.

یکی از درخواست‌های وزیر ورزش، هماهنگی بیشتر فدراسیون با این وزارتخانه بود. وزارتخانه خطاب به اعضای هیات رئیسه تاکید کرده است که کارهای این فدراسیون باید همانند سایر فدراسیون‌ها، با هماهنگی وزارت صورت بگیرد! وزیر ورزش حتی از مسئولان فدراسیون خواست تا انتخاب مربیان تیم‌های بزرگسالان و امید در هماهنگی با این وزارتخانه باشد!

گودرزی حتی در این نشست، از یکی از اعضای هیات رئیسه به خاطر مصاحبه‌هایش گلایه کرد و خطاب به وی خواست که دست از این مصاحبه‌ها بردارد.

کفاشیان هم در این جلسه، با ارائه گزارشی از عملکردش در چند سال گذشته اعلام کرد که تلاش داشته تعامل خوبی با وزارت ورزش داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: