کد خبر: ۲۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۹
وکیل باشگاه پرسپولیس، گفت: عیسی آل‌کثیر سرمایه باشگاه است و تلاش می‌کنیم تا او هر چه زودتر بتواند برای تیم به میدان برود.

قلم‌نیوز:«امیر ساعد وکیل» در مورد شکایت «ماریو بودیمیر» و «گابریل کالدرون» از پرسپولیس، اظهار داشت: پرونده بودیمیر در اختیار من نبود و به همین خاطر نمی‌توانم اظهار نظر کنم. توضیحات وکلای کالدرون به دادگاه عالی ورزش ارائه شده و یک جلسه در این باره دو هفته قبل برگزار شد. طبیعی است که طبق روال معمول منتظر باشیم تا رای نهایی صادر شود.

وی در مورد پرونده باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس افزود: در مورد گذشته نمی‌توانم صحبت کنم، چون نه نقشی داشتیم و نمی‌توانم حدس بزنم که چه توجیهات حقوقی برای قبل وجود داشته است. اما در این باره حتما اقدامات حقوقی لازم را انجام خواهیم داد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال بخشیده شدن آل‌کثیر هم گفت: باید واقعیت را بپذیریم که زمانی که یک وکیل وارد پرونده‌ای می‌شود امید برای موفقیت قائل شده است. با توجه به سیاست‌های کلی فیفا و‌ای اف سی در مورد مسائل تبعیض نژادی این پرونده پیچیدگی خاص خودش را دارد. این بازیکن برای پرسپولیس یک سرمایه است و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا او هر چه زودتر بتواند برای تیم به میدان برود.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: