کد خبر: ۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت های ترافیكی پایان هفته را اعلام كرد.
تردد موتورسیكلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه - هشتم اردیبهشت - تا ساعت 24 روز جمعه - 10 اردیبهشت ماه- از محورهای كرج - چالوس، هراز، فیروزكوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.
تردد موتورسیكلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیك بلامانع است.
در محور كرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج - چالوس ممنوع اعلام شد.
تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه - 10 اردیبهشت ماه- از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24 روز جمعه - 10 اردیبهشت ماه- از 15 كیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج یك طرفه است.
در محور هراز تردد تمام تریلرها در محور هراز ممنوع است.
تردد تمام كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در تاریخ های هشتم، 9و 10 اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.
بر اساس این گزارش در محور فیروزكوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه هشتم و 9 اردیبهشت ماه از تهران به قائمشهر و بالعكس ممنوع است.
مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 بطور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های كشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. 
همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیكی قابل دسترسی است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: