کد خبر: ۲۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹
این‌بار هم از خلال اظهارنظر کنشگران سیاسی اصولگرا که خاستگاه محسن رضایی محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد که بعید باشد یک طیف قدرتمند اصولگرا برای انتخابات ریاست‌جمهوری، پشت سر «برادر محسن» بایستد.

قلم‌نیوز:«با بحث اصولگرایی-اصلاح‌طلبی، مشکلات کشور به صورت ریشه‌ای قابل حل نیست. این بازی پایان یافته است.» این اظهارات بخشی از سخنان محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک گفت‌وگوی تلویزیونی است که نشان می‌دهد زمزمه‌هایی مبنی بر حضور محسن رضایی در انتخابات پیش‌رو چندان هم دور از واقعیت نبوده است.

اعتماد در ادامه نوشت: او گفته‌: «اگر بازیگران عرصه سیاست هنوز متوجه نشده‌اند که این بازی نمی‌تواند کشور را اداره کند؛ یا علتش این است که توجه ندارند، یا متوجه هستند و از بس درگیر مسائل ذهنی خود هستند که احساس مسوولیت خود را از دست داده‌اند.

ما نیاز به تیم قوی و کارآمد اقتصادی از قوی‌ترین مردان کشور داریم. این تیم از هر گروهی که می‌خواهد باشد؛ مشروط بر اینکه در چارچوب سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری سکان اقتصاد کشور را در دست بگیرند. مثل تیمی که آقای ماهاتیر محمد تشکیل داد یا تیمی که در کره جنوبی حدود ۳۷ سال پیش شکل گرفت.»

تاکید او بر برنامه اقتصادی برای تغییر در شرایط موجود کشور نشان می‌دهد که احتمالا او هنوز سودای «پاستور» در سر دارد و برای رسیدن به آن همچنان بر «برنامه اقتصادی» فارغ از «اصولگرایی و اصلاح‌طلبی» توسل می‌جوید، راهی که یک بار در سال ۹۲ و پیش از آن در سال ۸۸ و ۸۴ طی کرده، اما بی‌نتیجه مانده و با اقبالی از سوی مردم مواجه نشده است.

محسن رضایی البته چند روز پیش در واکنش به شائبه‌های حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفته بود: «تا ۱۴۰۰ زمان زیادی باقی مانده و وقت برای اظهارنظر در این رابطه زیاد است.»

اظهارنظری که راه را برای آمدن او به کارزار انتخابات سال آینده باز می‌گذارد. با این حال، این‌بار هم از خلال اظهارنظر کنشگران سیاسی اصولگرا که خاستگاه محسن رضایی محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد که بعید باشد یک طیف قدرتمند اصولگرا برای انتخابات ریاست‌جمهوری، پشت سر «برادر محسن» بایستد.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: