کد خبر: ۲۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹
خبر خوش برای خریداران خورو
نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: تا زمانی که خودروسازان ۴۰ هزار خودرویی را که تولید کرده‌اند عرضه نکنند، بازار با رکود همراه خواهد بود.
قلم‌نیوز: نعمت الله کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در خصوص آخرین تغییرات قیمتی در بازار خودرو گفت: بعد از تعطیلی ۲ هفته‌ای در تهران، بازار خودرو با رکود عجیبی مواجه شده است و اکنون که نمایشگاه های خودرو چند روز است فعالیت خود را شروع کرده‌اند، هیچ معامله‌ای صورت نگرفته است. 

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: این طور که مشخص است این بازار همچنان در رکود خواهد ماند تا ۴۰ هزار خودرویی که خودروسازان تولید کرده‌اند به بازار عرضه شود. با عرضه خودرو به بازار قیمت‌ها به‌شدت اُفت خواهد داشت و شاید از رکود خارج شود.

کاشانی نسب با بیان اینکه آمار تولید و فروش سه خودروساز بزرگ کشور از جمله شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو نشان می‌دهد که در طول هشت ماه ابتدای سال ۵۶۷ هزار دستگاه خودرو تولید شده است، گفت: آمار فروش خودروسازان ۴۱۵ هزار دستگاه بوده است.

او گفت: خودروسازان هر روز افزایش تیراژ می‌دهند و با توجه به تعطیل نشدن صنعت خودرو سازی در دوران کرونا باید منتظر تحولی در بازار بود و امیدواریم تولیدات به قدری افزایش یابد که جوابگوی تقاضای بازار باشد.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت:  فعلا مردم از خرید خودرو می‌ترسند چرا که با اُفت قیمت دلار، قیمت خودرو هم کاهش پیدا کرده و دوباره تعداد فروشندگان خودرو در بازار زیاد شده است، اما عملا خرید و فروشی انجام نمی‌شود و اگر در حال حاضر قیمتی در بازار اعلام می شود تنها قیمت اعلامی در فضای مجازی است و هیچ خرید و فروشی حتی فضای مجازی صورت نمی گیرد.

به گفته نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، ظرف سه روز اخیر نمایشگاه‌داران خودرویی نفروخته اند که بخواهند قیمت رسمی پراید و پژو ۲۰۶ را اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: