کد خبر: ۲۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹
بررسی معاملات بورس در یک ساعت نخست؛
بازار سهام امروز یکشنبه ۲۳ آذرماه را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل در ادامه روند نوسانی خود با ریزش بیش از ۱۷ هزار واحدی تا ساعت ۹ و نیم صبح در کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی عقبگرد کرد اما هم اکنون با ۱۲ هزار و ۳۷۳ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد قرار دارد.
قلم‌نیوز:در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۳ شاخص کل با ۱۲ هزار و ۳۷۳ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۷۲ واحد کاهش به رقم ۴۵۶ هزار و ۴۵۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۱۷ هزار و ۳۹۱ معامله به ارزش ۶۵ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، ایران خودرو و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی نوری و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۹ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۷۳۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۰۱ هزار و ۳۵۰ معامله انجام داده‌اند که ۲۹ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال ارزش داشت.

فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی تندگویان، سرمایه گذاری صبا تامین و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.
منبع: همشهری
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: