کد خبر: ۲۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
علی دایی، کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی ایران، پیشنهادی جذاب از انگلیس دارد؛ این خبری است که البته نشریه معتبر کیکر آلمان منتشر کرده و خبر داده باشگاه اورتون به‌دنبال به‌خدمت‌گرفتن علی دایی 51ساله است! این خبر در شرایطی منتشر شده که کیکر اشاره‌ای به پستی که قرار است در اورتون به علی دایی برسد، نکرده است.

قلم‌نیوز:اورتونی‌ها درحال‌حاضر کارلو آنچلوتی، یکی از پرافتخارترین سرمربیان تاریخ فوتبال را روی نیمکت دارند و با او قراردادی پنج‌ساله امضا کرده‌اند. وضعیت با آمدن آنچلوتی در اورتون، فارغ از رتبه کنونی این باشگاه، تغییر کرده و بعید است علی دایی پیشنهادی برای نشستن روی نیمکت به‌عنوان نفر اصلی داشته باشد.

از سوی دیگر، ممکن است پیشنهاد رسیده برای علی دایی به‌عنوان کمک‌مربی آنچلوتی باشد که این مورد هم به چند دلیل رد شده است؛ اول اینکه اورتونی‌ها همین حال فرگوسن، یکی از اسطوره‌های سابق باشگاه را روی نیمکت دارند و با توجه به محبوبیتی که او بین هواداران باشگاه پیدا کرده، بعید است بخواهند برایش رقیب سرسختی بیاورند. ضمن اینکه نشستن علی دایی روی نیمکت اورتون آن‌هم به عنوان نفر چندم، به نظر نمی‌رسد چندان با روحیه او سازگار باشد.


خود علی دایی تا زمان نگارش مطلب به این پیشنهاد اشاره‌ای نکرده و درست‌بودن یا نادرست‌بودنش را هم رد یا تکذیب نکرده است؛ اما برادرش چند جمله‌ای حرف زده و اظهار بی‌اطلاعی کرده و خبر داده که خودش هم موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیده است؛ اما اکنون این موضوع همچنان در حد یک چالش باقی می‌ماند که آیا پیشنهاد اورتون واقعی است و اگر پاسخ مثبت است، این پیشنهاد برای چه پستی به دایی شده؟

منبع: شرق
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: